Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je cosi ve vašich textech doplněných ilustracemi, co asi zatím neumím výstižně pojmenovat, ale dostává mě to. Jako byste mě dokázal vtáhnout do té atmosféry a ta je vždy jiná, tak živá, tak kouzelná a velmi podmanivá. Děkuji. :-)

1 0
možnosti

Já moc děkuji Vám, udělala jste mi radost :-).

0 0
možnosti
Foto

👍 vzácný pane Pavlíčku, děkuji Vám srdečně ❤️. Ano, hlava chce vládnout, ale jen srdce ví ✌️.

3 0
možnosti

Já moc děkuji Vám za návštěvu a komentář. Jsem moc rád, že i zde na blogu jsou lidé, jako Vy V:-).

1 0
možnosti
Foto

Pěkná a směvná povídka, Miroslave. Stal jste se dezinformátorem, a to zcela neúmyslně. Přišel jste do školy dřív než obvykle - a školní chodba byla ještě prázdná, bez dětí. I to se v životě stává - nejen dětem, ale i dospělým. Není radno spoléhat vlastní na intuici, ani na dojem. Karma. ;-)V

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a přečtení, paní Mirko. Já si ale myslím, že právě intuice Vás nikdy nezradí. Tehdy jsem to "vyřešil" čistě rozumově: prázdná třída = není škola :-).

2 0
možnosti

R^VR^Kolegové Vilém, Jiří a Pavel to v komentářích vyjádřili přesně. A tak, jen za sebe, dodávám : Milý a krásný příběh, Miroslave.:-)

P.S.Krásná ilustrace stejně krásné náhradní školy s hodinami(!). A z té kresby školní brašny jasně cítím tu kvalitní kůži včetně vůně.R^

Miroslave, přeji Ti krásné jarní dny....:-)

8 0
možnosti

Moc Ti děkuji, Tomáši. To víš, ta taška musela něco vydržet - třeba v zimě jsem na ní jezdil jako na saních :-). Rovněž tobě krásné jarní dny.

1 0
možnosti
Foto

Prepáčte, pán Pavlíček, veľmi milujem Vaše texty, i tento .....R^R^:-):-)

3 0
možnosti

Tak to je vzájemné, paní Melišová. Já se na Vaše texty vždy moc těším. Moc Vám děkuji za přečtení a komentář a přeji Vám krásné dny.

1 0
možnosti
Foto

Srdci věřím a hlavou koriguji. Většinou se ukáže, že jsem měl věřit a neměl korigovat. Oslovil jsi mě velmi, Miroslave:-)R^R^R^

5 0
možnosti

Děkuji Ti moc, Viléme a musím říct, že to máme opravdu podobné. Také si většinou říkám, že jsem se měl držet toho intuitivního názoru. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^A zase. Krásné, vč. obrázku, a s víc než hlubokým podtextemR^

5 0
možnosti

Moc Vám děkuji za přízeň. Vaše komentáře mně vždy moc těší.

1 0
možnosti

Jako obvykle, pane Miroslave, krásný příběh.R^;-)R^

Vèta v 1. odstavci "....k Pravdě se přichází po jednotlivých, nikoli v davu." je naprosto přesná a pravdivá - tesat do kamene!R^

Stejně tak mě zaujala a oslovila úplně poslední věta v závěru Vašeho skvělého blogu.

6 0
možnosti

Moc děkuji pane Pavle. Vaše pochvala mě vždy velmi potěší. Já ty dvě věty, které jste zmínil, považuji pro sebe za velmi důležité a určující. Přeji Vám krásné jarní dny :-).

1 0
možnosti
Foto

Krásné, Miroslave. A ta kresba školy, hmhm👍😊

4 0
možnosti

Moc Vám děkuji, Jaroslave. Vaši návštěvy si vždy vážím. Přeji Vám krásné dny a těším se na Vaši poezii. A propos, teď jsem se po letech vrátil ke knize veršů amerického básníka Roberta Frosta - moc krásné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,25
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik