Diskuse

Tam v dálce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byl jsem celý týden na kole daleko od wifi a jak už to bývá, tak Váš článek mezitím zmizel z prvních stránek. Nicméně, proč se dodatečně uznale nepoklonit, i když už je prázdný sál.R^R^R^

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc, pane Viléme. Pochvala od Vás mě vždycky potěší :-).

0 0
možnosti
TG

R^R^R^ Moc smutný, ale velmi silný příběh.

Velký dík, Miroslave!

1 0
možnosti
MP

Já moc děkuji Vám, Tomáši. Vaše reakce mě vždy velmi potěší. Přeji Vám hezký týden :-)

0 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu! :-)

0 0
možnosti
MP

To je fakt nádhera, jak jste vyladěný pro život Vy, Miroslave! Co blog...to krásná melodie z hloubi Vaší duše.

To je panečku "poslech"!

Moc děkuji za naladění na víkend!:-))

Ať je i pro Vás tak příjemný.

4 0
možnosti
MP

Tedy Marie, Vy mě vždycky tak potěšíte!:-) Takovou pochvalu si nezasloužím, ale děkuji Vám moc.

Přeji rovněž Vám krásný a klidný víkend!

1 0
možnosti
Foto

Někdy potřebujeme naladit klavír, a někdy i sebe sami. Abychom dovedli vnímat jeden druhého. Moc pěkná povídka, pane Miroslave... VR^.

3 0
možnosti
MP

To máte, paní Mirko, naprostou pravdu. Moc Vám děkuji za návštěvu a komentář.:-)

1 0
možnosti
VN

Sice se mi svírá srdíčko, ale ráda to čtu ... R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, paní Nykodýmová. Snad se mi povede i něco veselejšího :-).

0 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, pane Jílku. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik