Diskuse

Ízi prej

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ děkuji srdečně za Vaši trefu do černého, za Váš jedinečný úhel pohledu současně jako průnik všemi úrovněmi, co snad čeká každého z nás...R^VR^

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a krásný komentář. Vaše blogy mě také oslovují.

0 0
možnosti
Foto

Ten song som dnes znovu počúvala, je pravdivý až príliš pravdivý.....:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je bomba. Považuji si, že ti smím tykat, Miroslave.R^R^R^V

1 0
možnosti

Děkuji Ti moc, Viléme a ujišťuji Tě, že je to vzájemné :-). Zdravím Tě srdečně.

0 0
možnosti
Foto

Pán Pavlíček, som unesená ako vždy kultivovanosťou a krásou vášho slovného aj výtvarného prejavu.Váš dnešný text je hlboký a oslobodzujúci zároveň, umocnený clipom. Keď chceme novú realitu musíme ju vziať za svoju, stať sa ňou. Zdá sa to ľahké, ale nie každý to dokáže.Čo je pre jedného ľahké, to si zase druhý robí ťažkým.Sme ľahkou korisťou aj pre seba samého.Prajem krásny večer.

4 0
možnosti
Foto

Janka, moc pěkně jste to vyjádřila

2 0
možnosti

Pane Miroslave, opět skvělé, hluboké, pravdivé, lidské.R^V

Nic není jisté, nic není trvalé.... Jsme tu jen na návštěvě, která jednou (dříve či později) samozřejmě skončí. Nevíme a ani nejsme schopni určit, nebo si dokonce poručit, jak dlouho tu chceme pobývat. Je však na nás samotných, s jakým pocitem budeme odsud jednou odcházet. Jsem přesvědčen, resp. věřím, že ten pocit bude adekvátní tomu, jak jsme tu žili.;-)

7 0
možnosti

Děkuji Vám moc za Váš krásný komentář, se kterým se ztotožňuji. Vaše návštěva mě vždy velmi potěší :-).

1 0
možnosti
Foto

R^!Skvěl! A i to video tam více než sedí!!R^

4 0
možnosti

Moc děkuji, pane Jiroudku. Mně se to video a píseň také líbí :-).

1 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave, trošku depresívní, ale tak pravdivé. Všichni jsme jako ty javorové listy, jeden po druhém spadneme, i ten nejhouževnatější z nás jednou zahyne. Pokud život nebyl tak naplněný, jak by si to ten muž přál, pak je to všechno jen smutné.

3 0
možnosti

Děkuji moc, paní Jarmilo. Vaše návštěva mě vždy velmi potěší. Máte pravdu... Ale já tam cítím přece jen naději.

1 0
možnosti

E92v78a 83S19á15d73e37c62k65á

23. 11. 2022 16:30

Opustit sami sebe. Kabát, který zebe. A obléci si hezčí barvy. Hřejivé, od Řeka Zorby... Nádherné R^ VVV

3 0
možnosti

Moc děkuji za krásný komentář.

1 0
možnosti

T98o16m25á86š 10G81a56y31e27r

23. 11. 2022 16:02

R^VR^ Moc krásný, Miroslave! Jsi mistr zkratky a nechodíš po povrchu. Krásné ilustrace. Srdečně zdravím.

8 0
možnosti

Děkuji Ti za přízeň, Tomáši a za slova, kterých si velmi vážím. Tu druhou ilustraci jsem původně udělal tvrdým pastelem na černý papír, ale pak jsem přece jen vybral akvarelovou verzi na šedém papíře :-). Srdečně Tě zdravím a přeji krásné dny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik