Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Děkuji moc, pane Jiroudku.

0 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu!

0 0
možnosti
ZS

Zajímavé čtení i pokoukání. Karma R^

4 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc za přečtení a vlídná slova :-).

0 0
možnosti

Miroslave, blog nabitý mnoha informacemi. Skvělé!

A ten výrok o těch nejlevnějších součástkách...co mi to jen připomíná?:-)

Po všech stránkách (tedy i obrázkově) velmi povedený blog.

Díky!

4 0
možnosti
MP

Marie, děkuji Vám moc. Mně se ten výrok o nejlevnějších součástkách také moc líbí a léta jsem ho používal, když jsem dělal školení dodavatelského managementu. Účastníci těch školení, ho také vždy oceňovali :-). Přeji hezké dny!

1 0
možnosti
Foto

Velice pěkný příběh a tradičně i obrázky R^R^R^

3 0
možnosti
MP

Moc děkuji, pane Trizuljaku. Vašeho uznání si vždy velmi cením.

0 0
možnosti
Foto

I10v13a17n 17M63a76r42e83k

23. 5. 2020 12:39

Pane Pavlíčku, paráda, dík a Karma. R^R^R^

3 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, pane Marku za přečtení, karmu povzbudivá slova :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik