Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslave, tentokrát jste tedy "potrefil" několik témat, resp.myšlenek v jenom blogu.

Nemohl byste s tímto pěkným blogem zaskočit na Spartu, a dát ho Rosovi?:-) Možná by se to hodilo.

Díky moc za osvěžení duše i oka!

0 0
možnosti

Díky moc, Marie, vy mě vždycky potěšíte :-). Jo jo, dnes ráno jsem šel zrovna kolem Sparty, chystající se na Zlín, tak mě to také napadlo. Ale pak jsem si řekl, že až po derby;-D.

0 0
možnosti

Vaše blogy jsou příjemným osvěžením v bažině, ze které se iDNES bohužel pomalu, ale čím dál jistěji stává. Navíc komiksy, které mají zajímavý příběh, jsou velmi čtivé.

Tak trochu pragmaticky však musím dodat, že výměna kouče, ať je to oblíbená disciplína, obvykle nic neřeší, pokud hráči zůstávají stejní. I když na druhou stranu, znal jsem jednoho hráče, který šel dobrovolně raději o ligu níž (na farmu), protože náš tehdejší kouč nezřízeně chlastal, a tréningy tak byly pro hráče očistcem.

1 0
možnosti

Jméno trenéra schválně neuvádím (malá hádanka), ale patřil do slavné litvínovské dynastie let osmdesátých a toho času byl hokejové "dvojče" Vladimíra Růžičky. A ten hráč, sice méně slavný, se proslavil výrokem, že mu "praskla elektronka", to když v závěru prohraného barážového utkání UNL-MBL naháněl po kluzšti hráče soupeře, kteří před ním v panice skákali na střídačku.

1 0
možnosti

Velmi zdařilé ! Dodávám - Osobně v Osud nevěřím. Spíše, v ten pot, slzy a krev - po něm pak vítězství přichází. Věřím ovšem, že existuje štěstí. Potuluje se a hledí kde by si sedlo. Pokud člověk sám v koutě sedí, tam vůbec nechodí . Je třeba mu vyrazit naproti ... !

Musím uznat, že jakási znamení ovšem existují - Dobral jsem se k bytu v krajském městě, ohlásil polohu - čtvrť. Otec pravil, to je divné ! = Kdysi - nedaleko, bývalá usedlost, ve které se narodil jeho otec ! Zvetil jsem se a pořídil rekre chalupu - Dědina, daleko od bydliště. Otec pravil, to je divné ! Z této obce pocházel Obchodní příručí otce mého ... ?! (Mj., čp. jsem, našel a byl na milé návštěvě !) .

Udělal jsem dvě podstatná rozhodnutí života - Bydlení za mlada + bydlení na důchod. To je divné, vždy taky vždy padl lev, dopadlo to dobře ! Štěstí, osud ? ... :-)

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu i zajímavý komentář. Máte pravdu, jak říkával Ivan Horník (gen. manažer FK Viktoria Žižkov): "musíme jít tomu štěstíčku naproti" :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS