Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ovšem na film N.S.Chruščov v Americe jsem šel jako kluk několikrát, byla to vůbec první možnost vidět USA na vlastní oči ve filmu.

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc. Ten film jsem, bohužel, neviděl.

0 0
možnosti

Dnes se připojím s vyjádřením k panu Gayerovi. Napsal to vlastně i za mě:-)

Díky, Miroslave!

0 0
možnosti
MP

Díky moc, Marie, za Vaši přízeň. Přeji krásný víkend! :-)

0 0
možnosti
Foto

O Chruščovovi běžel i trochu jiný vtip. Potkali se Lenin s Brežněvem a Brežněv se ptal Lenina, jak to, že byl vždy tak pohotový.

Lenin odpověděl, že má doma svázaného Marxe a Engelse, pravidelně v nich zalistuje a dozví se mnohé, co potřebuje.

Brežněv kroutil hlavou: "To snad není možné, já zase mám ve sklepě svázaného Chruščova a dosud jsem se od něho nic pořádného nedozvěděl".

Moc pěkný blog, pane Pavlíčku, jako u Vás pravidelně. Karma

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji, pane Trizuljaku, za návštěvu, komentář a pěkný vtip :-).

0 0
možnosti
Foto

Nikita Chruščov byl zajímavý státník 'stařík) s plandavými kalhotami (lidově zvanými chruščovky"). Proč se dnes tak málo objevuje v médiích? Vtipné a výstižné, pane Pavlíčku. Díky za vzpomínku. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

ano, byl opravdu zajímavý pouze těmi plandavými kalhotami

1 0
možnosti
Foto

R^ Anžto pamatuji dobu, kdy se onen tajný projev provalil, jakož i zděšení pro mnohé kované, dovolím si připojit z oné doby i vtip. Po J.V,S.zůstali dva zapečetěné dopisy, č.1 a č.2, označné ,,pro případ nouze". V prvním stálo: ,,svedˇ všechno na mě". V druhém pak: ,,napiš dva dopisy". N.S.CH. oba použil;-)

4 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu i vtipné doplnění :-).

1 0
možnosti
TG

R^Výborný! A jako ostatně všechny Vaše blogy, Miroslave, k zamyšlení.....

Srdečně zdravím a přeji hezké dny.:-)

5 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Tomáši, za návštěvu a milá slova. Rovněž Vás srdečně zdravím a přeji krásný víkend!

1 0
možnosti
Foto

Shrňjte si to závěrečným citátem z filmu Revizor s Vlastou Burianem, a máte jasno!

0 0
možnosti
MP

I když Vlasta Burian patří k mým nejoblíbenějším hercům, tak tenhle film jsem neviděl. Zkusím si to někde najít :-).

0 0
možnosti
JK

I kdyby se příhoda stala, nebyl by přece jen trochu rozdíl mezi soudruhem z pléna a N. S. CH., který byl od roku 1934 členem ÚV a pak už jen stoupal? Nakonec i jeho Vzpomínky, prvně vydané v zahraničí, jsou psány zásadně v duchu vlastní obhajoby.

2 0
možnosti
Foto

Kdo má větší moc a odpovědnost? Ten, kdo volí, nebo ten, kdo je volen?

0 1
možnosti
Foto

A ten, kdo tvrdí, že Chruščov byl špatný politik,

tak to je pěkný hlupák a trouba,

vždyť je to jasný, co svět světem stojí,

Nikita Chruščov Sojuzu byl chlouba.

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik