Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Stréčko už si osel?" "Né, teprv bodo."

 (Kitát.)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Krásné minipříběhy i kresby.

Á propos, dodnes nevím, jak jsem to, ono i tamto mohl dopustit... Fakt jsem osel! ;-D

0 0
možnosti
MP

Děkuji moc! Jasně, máte pravdu - jsme všichni ;-D.

1 0
možnosti
LJ

Kravata je sice nejzbytečnější část mužského oblečení, ale pro většinu můžů je to jediná decentní ozdoba, kterou na sobě mají. Pro slavnostnější případy tedy bych ji nepovažoval za zbytečnou.

0 0
možnosti
MP

S tím já souhlasím, ale šlo mi o něco jiného :-).

0 0
možnosti
TG

R^Moc pěkný! A podobně jako paní Šípkovou mě zaujaly půlky hlav. A však i ta otázka Jak jste to mohli dopustit?, je s tím docela v souladu....

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám, Tomáši, za návštěvu a vtipný komentář :-).

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc, paní Pantlíková :-).

0 0
možnosti

Miroslave, to je zase skvělý blog!

Poučný, ale i úsměvný. "Fotka" do půlky hlav je originální. A ta poslední malůvka? :-))))

Díky moc!

2 0
možnosti
MP

Já děkuji moc Vám, Marie. Vždy mě potěšíte :-). Hezkou neděli Vám přeji.

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, pane Jiroudku! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,88
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik