Diskuse

Nepomohl jsem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo... takhle to v životě občas chodí...

A instantní karma je svým způsobem dar. Děkuji za hezké čtení a diívání.

1 0
možnosti
MP

Já děkuji moc za návštěvu a moudrý komentář.

0 0
možnosti
Foto

Dobré, zavzpomínal jsem na myšlenky na bidle, na rychlou karmu osudu a na furťáky. Líbilo R^

1 0
možnosti
MP

Díky moc! Jo, jo, tak to bylo. Taky jsem zavzpomínal :-). Hezké dny!

0 0
možnosti
VF

Pomohla jsem paní, která ležela na chodníku a zavolala jsem jejímu manželovi. Paní měla cukrovku, proto měla u sebe telefonní čísla, kam volat. (Brno - Kr. Pole.)R^

Druhá paní ležela na chodníku, chtěla jsem jí pomoci, ale ona sama zavolala manžela a já jsem tak-tak před tou dvojicí stačila naskočit do auta a ujet! (Brno - Cejl)Rv;-D

2 0
možnosti
MP

Ano, někdy je to opravdu složité. Děkuji za návštěvu :-)

1 0
možnosti
TG

R^R^R^ Tajemná lidská duše.... , krásně ilustrovaná úvaha....

Přeji Vám, Miroslave, hezký víkend....

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc za návštěvu a komentář, Tomáši. Rovněž Vám krásný víkend! :-)

0 0
možnosti

Miroslave, velmi pěkná životní úvaha. Někdy člověk jedná tak, že ani zpětně neví proč (ne)jednal tak, jak se stalo.

Bezvadné doprovodné obrázky.

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Marie. Je to tak, jak píšete... Přeji Vám hezký víkend! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,88
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik