Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I67v38a42n 53M39a55r33e79k

3. 8. 2019 20:10

P.Pavlíčku karma. R^

0 0
možnosti
MP
TG

R^R^R^Krásné akvarely, nepovrchni pohled na přírodu - zkrátka výborný blog!

Srdečně zdravím, Miroslave!:-)

0 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a pochvalu, Tomáši. Zdravím do HK! :-)

1 0
možnosti
VN

a já takhle poznávám přírodu, v mládí nebyl čas, ani nikdo, kdo by nám o přírodě povídal. Ale mám teď před panelákem shromaždiště vrabců. Někdo dal do trávy plastové pítko, zatížené kamenem,,, a nedoplňuje vodu, už jsem byla dvakrát doplnit, tak snad nezapomenu nadále .... Ostatně oni když přiletí tak to je rámusu, jako v té písničce od pana Mládka ... ;-D

0 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu. To máte štěstí, vrabci jsou dnes už dost vzácní :-)

0 0
možnosti
BK

R^, skvělé, pane Pavlíčku, děkuji:-). Originální i vtipné.

0 0
možnosti
MP

Děkuji za pochvalu, paní Krusic :-)

0 0
možnosti

To je zase moc povedené, Miroslave!

Myšlenkou k přírodě, slovem a opravdu krásnými obrázky.

Díky moc!:-)

2 0
možnosti
MP

Já moc děkuji Vám, Marie a přeji hezký víkend! :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc krásné, milé a vtipné..:-)R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,88
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik