Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^velmi silný příběh, krásně ilustrovaný!!!!R^

Hezke letní dny, Miroslava!:-)

0 0
možnosti

Děkuji moc! :-) Rovněž přeji krásné léto, Tomáši.

1 0
možnosti
Foto

R^ je tam v podstatě vše. I to podstatnéR^

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a správné pochopení, pane Jiroudku. :-)

1 0
možnosti

Pane Pavlíčku, komplet celý váš blog ve mně probudil chvíle, kdy jsem pracovala v Armádě spásy. Ti lidé tam někteří prožili to, co popisujete.... Přežili, ale......

Silné téma, krásné kresby i píseńR^

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc za návštěvu i pochvalu :-). Věřím, že práce v Armádě spásy musela být pro Vás, jako citlivého člověka, hodně náročná a emotivní...

1 0
možnosti
Foto

Tak to tedy kluci měli "srandu". Napadá mě, že i dnešní události to mají obráceně - u vážných se lidé smějí, je jim spolu fajn, ale chybí soucit. No a když se lidé mají smát, třeba sami sobě, tak zvážní a jsou z nich velicí chytrolíni.

Písnička pěkná, jednoduchá - ale o to hezčí R^

1 0
možnosti

Děkuji Vám, paní Černá za návštěvu a hezký komentář.

0 0
možnosti

Mnoho řečeno v blogu. Vztah mezi rodiči a dětmi. A té dnešní "srandě" některých mladých opravdu nerozumím. Bohužel tento styl přibývá.

Ale ten R.Stewart alias ananas:-)) (jak prý se mu říká), je moc krásný, tedy ta píseň.

Díky!

p.s. ilustrace už je zbytečné chválit, že?:-D

1 0
možnosti

Díky moc, Marie. Jo, to máte pravdu. Ani jsem nevěděl, že Rodu Stewartovi říkají ananas :-), i když je to můj oblíbenec. Asi ty vlasy, že? Ale fešák je to taky :-)Původně jsem chtěl použít Aqualung od Jethro Tull, což je podobné téma.

P.S. No, pochvala od Vás vždycky potěší :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS