Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše blogy jsou básně...na minimálním prostoru je toho tolik!...

Děkuju za ně moc:-)VR^

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc! Vemi jste mě potěšila:-)

0 0
možnosti

Miroslave, můžu jen opět chválit.

Moc povedený blog.

Už jste jednou blog o boxu psal, že?

A to bych do Vás neřekla:-D

Nějak to k Vaší ušlechtilé duši nejde.

1 0
možnosti

Opět Vám musím moc poděkovat, Marie. Jako vždy jste mě potěšila. Ano - histotŕie boxu mě skutečnš zajímá a určitě o ní ještě budu psát. On je box vcelku zajímavý kulturní fenomén. Kdybyste porovnala počet knih, filmů, obrazů, hudby, které jím byly inspirovány s jinými druhy sportu, byla byste - myslím - překvapena:-)

1 0
možnosti

R^R^R^Výborný! Poutavý příběh s krásným ilustracemi. Mnohé působí jako grafika!

Snad i symbolicky převážně černo - bílý.....

:-)Jsem rád, že jsme nepřišli o Satchma....

Srdečně Vás zdravím, Miroslave!

2 0
možnosti

Děkuji moc Tomáši a zdravím Vás srdečně. Ty černobílé obrázky jsou "scratchboard". Já ho vždy obdivoval u Erica Drookera, tak jsem to teď zkusil. Ještě to musím troche vychytat:-). Jasně, Satchma by byla opravdu škoda:-)

0 0
možnosti

Jo jo, Američané jsou extrémisti.

Jednou jsou rasisté (jaké jsme u nás nikdy neměli). A teď jsou zase zblblí sluníčkáři adorující každou menšinu (což tu doufám taky mít nebudeme). Prostě: Amerika ode zdi - ke zdi.

Pánbůh zaplať za normální Česko.

2 0
možnosti

Děkuji za návštěvu a za komentář. Musím přiznat, že Česko také považuji za šťastnou zemi.:-)

1 0
možnosti

Díky za osvětu, karma.

1 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a karmu:-)

0 0
možnosti

Díky za pohlazení po duši :)

1 0
možnosti

Děkuji moc, Jano a srdečně Vás zdravím:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,88
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik