Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslave, tentokrát se mi ilustrace líbí, je působivá, impresivní.

Přeji šťastný celý rok.:-)

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Kláro a přeji Vám rovněž šťastný a úspěšný rok:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Kruhy se uzavírají. Přesto mají mnohé z nich svá pokrčovaní. A to je jistě dobře;-)

1 0
možnosti

Je to tak, hezky jste to napsal:-). Moc děkuji za Vaši návštěvu a milá slova.

1 0
možnosti

Když se spojí dobré slovo s krásným obrazem, je to vyšší úroveň zážitku :)

2 0
možnosti

Moc děkuji Jano. Přeji Vám krásné dny a vše dobré do nového roku:-)

1 0
možnosti

R^R^R^ Překrásný! V tom skvělém akvarelu je všechno.....

Krásný víkend, Miroslave...:-)

4 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a za pochvalu. Rovněž Vám, Tomáši, přeji krásný víkend a těším se na Vaše obrázky:-)

0 0
možnosti
Foto

Ilustrované články, opravdu jste mě inspiroval. Váš blog jsem si přidala do oblíbených, krásné obrázky. Také kreslím.:-)

2 0
možnosti

Moc děkuji za Vaši návštěvu a za Vaše slova, která mě opravdu moc potěšila:-).

0 0
možnosti

Miroslave, zahájil jste nový blogový rok nejlépe jak se dá. Tedy skvěle.

Přeji Vám, ať je celý "Váš" rok 2019 prozářen sluncem, ale taky sem tam zaprší! Jedno bez druhého být ani nemůže:-)) A dobré zdraví k tomu.

3 0
možnosti

Opět jste mě, Marie, jako vždy, moc potěšila svými slovy. Přeji Vám rovněž dobrý, klidný rok a pevné zdraví. :-)

1 0
možnosti

Ještě jednou děkuji:-). A přeji inspiraci pro Vaše kreslení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik