Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za tuto vzpomínku R^

0 0
možnosti
MP

Díky za Vaši milou návštěvu!

0 0
možnosti
VN

No mnoho lidí asi neví jako já ... Ale jsem ráda, že vím, a že jsem slyšela písničku od pana Nagy. Také vaše ilustrace jsem shlédla se zájmem ... R^

0 0
možnosti
MP

Děkuji Vám za návštěvu i za Vaše slova.

0 0
možnosti
JS

Pročetla jsem si na doporučení Tomáše Gayera několik Vašich blogů a chci Vám poděkovat. Děláte svět lepším :)

0 0
možnosti
MP

Opravdu moc Vám děkuji. Takovou chválu si nezasloužím:-)

1 0
možnosti
Foto

K53a10r12e27l 73M28á16d24l92e

18. 11. 2018 7:01

http://www.zvicinatv.cz/zoo-a-safari/peter-nagy-napsal-smutnou-pisnicku-inspirovanou-velkou-tragedii-v-zoo-dvur-kralove.html

Pro ty, co si nevšimli - v diskuzi pod písničkou na jutubku jsem našel tenhle odkaz. Jsou tam zajímavé informace od asi posledního žijícího účastníka té události. Dnes se všeobecně přijímá verze, že to byla politická akce proti příliš vyčuhujícímu Vágnerovi. V článku z odkazu se píše, že nějaký reálný základ důvodu pro ten masakr byl, protože minimálně jedna žirafa slintavku opravdu měla a hrozilo nebezpečí embarga vývozu našeho masa. Závěr je samozřejmě ten, že vybití celého stáda bylo unáhlené (žirafy se měly izolovat a sledovat), ale nebylo úplně stoprocentně bezdůvodné.

0 0
možnosti
MP

Děkuji Vám za návštěvu i komentář. Já jsem ovšem nepsal, že to bylo zcela bezdůvodné. S odstupem času vidím pochybení na obou stranách. Málo se například ví, že ředitel Vágner se v ZOO od své cesty do Afriky moc nevyskytoval. Pokud si vzpomínám, nebyl v republice ani v době rozhodnutí o likvidaci žiraf.

0 0
možnosti

Miroslave, dnes se připojím k panu Gayerovi, protože to napsal tak, jak to cítím i já. Už jsem jednou Vaše blogy nazvala oázou v tomto divném světě. A je to tak.

Velký dík!

1 0
možnosti
MP

Marie, velký dík i Vám za Vaše slova. Moc jste mě potěšila. Hezkou neděli!:-)

1 0
možnosti
TG

T57o69m63á43š 91G17a43y56e28r

17. 11. 2018 20:46

R^R^R^ Překrásný, a velmi dojemný..... Vaše úvahy doplněně krásnými akvarely jsou pro mě to nejlepší, co lze zde na blogu nalézt. Mají hloubku, srdce i nefalšovaný cit a vším tím dokáží čtenáře, aby se tiše zastavil a slezl ze zaprášeného a špinavého povrchu. Ilustrovaná poezie!

2 0
možnosti
TG

T91o91m83á61š 86G25a37y50e45r

17. 11. 2018 20:54

... a ta druhá kresba - ta je úžasnáR^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,99
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik