Diskuse

Korazon

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ velmi se mi to líbilo. Jsem cíťa, tak jsem uronila i pár slz. :-) Moc hezké

0 0
možnosti

Děkuji, moc mě to těší a zavazuje :-)

0 0
možnosti

R^ Krásný stejně jako ten akvarel(?)!

0 0
možnosti

Rovněž moc děkuji; ano je to akvarel:-)

0 0
možnosti
Foto

vaše vidění světa je tak křehce působivé, že se nad tím zastavuji s úžasem. Díky.

1 0
možnosti

Dobrý večer, také Vám moc děkuji, Vaše slova mě velmi potěšila.

0 0
možnosti
Foto

Miroslave, moc ráda jsem si Vás přečetla!R^

1 0
možnosti

Děkuji Vám, Jitko a přeji hezký večer:-)

1 0
možnosti

Miroslave, nejste Vy z jiné planety?

Toto nemůže napsat člověk, který žije v dnešním světě...

Úžasné!:-)

4 0
možnosti

Zdravím Vás srdečně, Marie a děkuji. Já jsem z Podkrkonoší :-). Nevím co na to říct, děkuji moc!

3 0
možnosti

J65a70r79a 22R29a28n19k

5. 3. 2017 18:03

Potichu se pridavamR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik