Diskuse

Venceremos!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...a ještě krokusy. Miroslave, napsal jste to tak, že už cítím, jak voní jaro!VR^

0 0
možnosti

Díky Marie! Ano, máte pravdu, krokusy jsem zapomněl (stejně jako lýkovec):-)

1 0
možnosti
Foto

I65v61a70n 74M69a37r17e45k

18. 2. 2017 18:11

Předjaří ?;-( Pro mě začíná život až když v lese objevím první rozkvetlý, na dálku vonící lýkovec, u potoka rozkvetlé petrklíče a plícníky a někde u cesty v osluněné příkopě rozkvetlé podběly , R^

0 0
možnosti

A vidíte, já si vzpomínám, že lýkovec u nás rozkvétal obklopený sněhem - takže typická rostlina předjaří :-). Já s Vámi souhlasím, proto říkám, že předjaří je příslibem vítězství života:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, předjaří i samotné jaro je kouzelnéR^;-)

0 0
možnosti

S tím nelze než souhlasit!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,95
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik