Diskuse

Konexe

TG

Moc pěkný příběh, Miroslave. Krásné ilustrace.

A rozesmálo mě okótování pana Bažanta od antény k podrážce

Přemýšlím, jaký záznam učinil pan B. do svého notýsku a docela chápu, že si přál, aby pan doktor hlídal auto venku....

MP

Moc děkuji, Tomáši. I mně by zajímalo, co si to tam psal, ale to se už opravdu nedovíme. Každopádně si udělal zadarmo výlet do Tvého města . Zdravím Tě srdečně tamtéž.

Foto

Pane Miroslave, kam Vy na ta jména chodíte? Hlavní, ale nechvalný hrdina, se jmenuje jako naše nejlepší pivo. Já bych ho pojmenovala Křepelka, už vzhledem k jeho rozměrům. Zdravím srdečně a přeji hezký první jarní den, takový, který svému jménu dostojí.

MP

Děkuji za návštěvu a komentář, paní Jarmilo. Tentokrát jsem si skoro nic nepřidal a ten pán se opravdu jmenoval Bažant . Já mám nejradši pivo Krakonoš a Primátor . Zdravím Vás a přeji Vám krásné jarní dny.

Foto

Aj môj otec takto kedysi zháňal pneumatiky z GM ale on zohnal. Chcem Vám napísať, ako to bolo s tým mojim blogom. Mala nejaký iban na diskusie, čiže napísať som Vám to ani nemohla a na svojom profile som mala aj technický problém, lebo kedysi som sa hlásila cez facebook a iný mail ako teraz, to to zablokovali. Ja technike nerozumiem. Ale už to funguje a článok, ktorý ste vy komentoval, som publikovala znovu. To Vám píšem na vysvetlenie, že som Vás tam neignorovala, pretože si Vašu čitateľskú priazeň a komunikáciu vážim.

MP

Děkuji Vám moc. Já jsem se divil, kam Váš článek zmizel. Přeji krásné jarní dny.

Foto

milý pane Pavlíčku, to je něžně okouzlující odhalení opony cestou k Pravdě! Potěšil jste mě, jak klidně lze vychytralost naší tzv. reality vnímat. Děkuji Vám srdečně .

MP

Milá paní Voříšková, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Zdravím Vás srdečně .

Foto

S opatrností je to jako se vším, je třeba jí tak akorát. Kresby už ani nebudu komentovat, jsou krásné

MP

Děkuji moc, Jaroslave, za návštěvu a komentář . Nějak na blogu postrádám Vaši poezii.

  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik