Diskuse

Smrt na plese

Foto

Zaujala ma veľmi tá pieseň, aj Váš blog, ktorý vnímam srdcom.

Môj otec sa dožil vysokého veku. Odchádzal tak, že obe dcéry sme boli pri ňom. Ja som zmeškala autobus, čo sa mi nikdy nestávalo a išla potom do jeho domu, kde už bola sestra a volala záchranku... Možno my dve sme boli jeho "ples"... vnímala som ten moment veľmi silne, že existuje puto najsilnejšie

MP

Moc děkuji za návštěvu a komentář. Napsala jste to hezky. Můj otec (který hrával na violoncello ) zemřel naopak velmi brzy, i když ne tak časně jako pan Borodin. Také jsem to vnímal velmi silně. Přeji Vám krásné dny.

TG

Miroslave, díky za překrásný blog. Tak jak Ty to umíš, vícevrstevný a přesto citlivě propojený v jeden celek. Výborná druhá ilustrace a skvostný portrét Tiše zírám....

MP

Moc děkuji, Tomáši. Tvůj komentář mě velmi potěšil a jsem rád, že se Ti blog líbí. Zdravím do HK .

Foto

Opět perfektní, Miroslave. Polovecke tance si čas od času pouštím na YouTube

MP

Moc děkuji Viléme. Také si je občas rád pouštím. Nejvíc ale ten druhý smyčcový kvartet.

Foto

+ Jinak ode mě dtto, co, co vyjádřil již Tomáš

MP

Moc děkuji, pane Jiří. Vaši pochvaly si vždy moc vážím.

  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik