Diskuse

Noty

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smysl pro maličkosti, jeden z klíčů života

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Jaroslave, za Vaši návštěvu a trefný komentář. Cítím to stejně.

1 0
možnosti
Foto

Krásný střípek vzpomínek z dětství jste nám tady napsal a namaloval, pane Miroslave. Mě jako poslušné děvčátko také pověřovali různými úkoly, a já se moc snažila je vzorně plnit. Jednou se mi to ale taky nepovedlo. Maminka mě poslala nakoupit a já jsem někde cestou ztratila peníze. Úplné podrobnosti si nepamatuji, ale to obrovské trauma z toho, že jsem zklamala, to si vybavuji moc dobře. A koukám, že Vám taky říkali Míšo. Jednomu Mirkovi tady u nás také tak říkají, ale krátce, Mišo.

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu a komentář, paní Jarmilo. Já jsem byl vždycky trochu lehkomyslný, abych řekl pravdu - to víte, kluci. Ano, v dětství mi říkali Míšo a maminka mi tak říkala pořád (stejně tak i někteří kamarádi z dětství). Krátce Mišo mi říkala jedna kamarádka z Německa.

1 0
možnosti
Foto

My jsme sáňkovali na lopatě na smetí. Na aktovce mi to strach nedovolil. Inu typický zolát. Přeji ti pěkný víkend.

2 0
možnosti
MP

Moc Ti děkuji, Viléme, za komentář. Já byl vždycky typický dezolát, aniž jsem o tom věděl . Rovněž přeji pěkný víkend.

0 0
možnosti
TG

Miroslave, to je opravdu moc milý a usměvný příběh. A krásné ilustrace.

Srdečně Tě zdravím a přeji hezké dny.

P.S. Pouze ta „nevhodná” lokalita mi zabránila v saňkování na aktovce....

3 0
možnosti
MP

Děkuji Ti moc, Tomáši. No jo, sáňkování - a hlavně na aktovce - chce kopce a Hradec je už dost rovina . Zjistil jsem ale, že ten náš Hačák už také neexistuje - před časem ho zasypali.

Přeji Ti rovněž krásné dny.

1 0
možnosti
Foto

Když člověku není něco souzeno, tak mu to není souzeno a nemá cenu se tím rmoutit.

Vašek

3 0
možnosti
MP

Je to tak, jak píšete. Děkuji moc za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, Vy nepíšete dle ,,nějakých" not. Vaše skladby jsou ,,komponované" životem. A asi nejen Vaším

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Jiří, velmi jste mě potěšil svou návštěvou i komentářem.

1 0
možnosti
Foto

Nedávno som čítala citát: Pomalu se učím, jak nechávat odejít to, co mi není souzeno. Nechávám jít lidi, kteří odcházejí z mého života když je jim souzeno jít, a víc už se nepokouším je zastavit. Vidím, jak se jedny dveře zabouchly, ale druhé se otevírají. Neklepu už dál na zavřené dveře, za kterými stejně nic není.

...

7 0
možnosti
MP

To je moc krásný citát, děkuji moc .

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik