Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, řeky života! Zdravím ze Dvorka přeji dobrý nový rok 2024

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc! Nedávno jsem byl ve Dvoře na srazu z gymplu - ale děláme to v Horní Brusnici . Zdravím do Dvora a přeji vše dobré do nového roku .

0 0
možnosti
Foto

Krásne Vrámci jednej pracovnej akcie som splupracovala s milou pani, ktorá povedala: Teraz sme tu, spolupracujeme, prácu dokončíme a za chvíľku z nej bude už iba pekná spomienka

1 0
možnosti
MP

Děkuji velmi. Ano, je to tak .

1 0
možnosti
TG

To je velmi krásné poděkování, Miroslave, za dar života. Koncentrované, průzračné.... Obdivuji styl Tvého vyjadřování slovem i kresbou!

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji, Tomáši. Tvé přízně si velmi vážím.

0 0
možnosti
Foto

Jsem vděčná, že mohu žít v tomto krásném světě. Žádný rok v tomto krásném světě plném zázraků nemůže být špatný. Pane Miroslave, vím, že to taky tak cítíte. Vaše jméno Vás zcela vystihuje

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji, paní Jarmilo, napsala jste to velmi hezky.

1 0
možnosti
Foto

Kdybych ti mohl, Miroslave dát dvě karmy místo jen jedné, udělal bych to. Díky

3 0
možnosti
MP

Tak já Ti moc děkuji, Viléme, udělal jsi mi svými slovy velkou radost. Vše dobré v novém roce .

0 0
možnosti
VF

Přejme si navzájem, aby byl dobrý i ten příští.

4 0
možnosti
MP

Je to tak. Děkuji Vám za návštěvu a přeji vše dobré.

1 0
možnosti
Foto

Je to dobrý rok, Miroslave. Budeme vzpomínat jen na to krásné...

2 0
možnosti
MP

Máte pravdu, Mirko, ona ta lidská paměť už to tak zařídí. Přeji hodně zdraví .

1 0
možnosti
LM

Miroslave to je krásný blog, to je krásný článek a překrásné kresby. Byl to dobrý rok👍

3 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, Lucie, za návštěvu a Vaše milá slova, která mě potěšila. Přeji Vám vše dobré .

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik