Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Miroslave, Vaše úvahy i poezie jsou nadčasové - a pravdivé. Příroda se bez člověka (ničitele) obejde, člověk bez přírody ne. Přeji Vám jen všechno dobré.

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji za Vaše milá slova, paní Mirko a přeji Vám vše dobré.

0 0
možnosti
TG

T21o10m92á12š 76G48a87y31e85r

24. 11. 2023 19:10

Po prvním přečteni Tvého blogu, jsem si poslechl skvělou rozhlasovou adaptaci příběhu „státního zločince“ Lunina a teď v tichu přemýšlím nad tím, co sděluješ. Paní Janka to vyjádřila i za mě....

A překrásná ilustrace i milá fotografie!

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji, Tomáši. Radzinského Lunin je snad nejlepší činohra, jakou jsem kdy viděl. Bylo to před mnoha lety v Realistickém divadle ZN, hlavní roli hrál (a opravdu skvěle) Jiří Adamíra. Byl jsem na tom nejméně 3x . Ta rozhlasová adaptace je někde dostupná? Zdravím Tě srdečně a přeji krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Ta skála je jako vztyceny prst minulosti, z které je třeba se poučit a odejít 😊👍

1 0
možnosti
MP

Je to tak, Jaroslave. Děkuji Vám za návštěvu a přeji hezký víkend .

1 0
možnosti
Foto

Ostrov s vysokým skalnatým pobrežím z jasne červeného pieskovca, stratený v nekonečnosti mora, nemôže nevzbudzovať obdiv. Tiež ako vaše kresby a skvelé stvárnenie Long Anny je tak symbolické s vašou skvelou poetikou nekonečna, díky

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji za Váš krásný komentář a přeji hezký víkend .

1 0
možnosti
Foto

Ostatně, u Vás jako vždy, neb jako vždy je proč a za co

1 0
možnosti
MP

Velmi jste mě potěšil, pane Jiří. Hezké dny Vám přeji .

0 0
možnosti
Foto

Je to, Miroslave, poezie. V téhle kategorii jsi pro mě tady jednička.

2 0
možnosti
MP

Tak to jsi mě potěšil, Viléme. Zdravím Tě srdečně .

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik