Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nemám slov, vzácný pane Pavlíčku, jen se mi zatajil dech... Tak bych opakovala slova z ostatních komentářů... Děkuji Vám srdečně, píšete Božské ❤️🙏

1 0
možnosti
MP

Já děkuji moc Vám za návštěvu a krásná slova, která mě velmi potěšila.

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné, pane Miroslave. Děkuji Vám za vysvětlení básnického stylu Haiku. A přitom odedávna miluji poezii starých čínských a japonských básníků.

Vysoko v oblacích

chryzantéma bílá:

Či se to hvězda

tak bíle

zatřpytila?

(Verše psané na vodu)

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc, paní Mirko. Básně čínských básníků - v překladu Bohumila Mathesia - mě kdysi k té to kultuře přivedly. A jsem za to moc rád.

0 0
možnosti
ES

Krásné. Ten poslední má tedy sílu!

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu a komentář. Od Vás mně pochvala obzvláště těší.

0 0
možnosti
Foto

Moc zajímavé, Miroslave. Ten poslední text /rozhovor/ na mne působí jako esence absolutní moudrosti.

5 0
možnosti
Foto

Tiež ma ten posledný verš takto nejak uchopil, ale nevedela som to popísať, ako ty.

2 0
možnosti
VN

Neznala jsem, ale ráda poznávám.

1 0
možnosti
TG

To je, Miroslave nádherné! Skvostné()ilustrace a prchavá krása okamźiku v každém haiku. Úžasná harmonie slov a obrazu.

Nejen proto, že se sám rád vyjadřují zkratkou, je haiku i more láska.

.

5 0
možnosti
TG

Opr.: moje láska.

2 0
možnosti
Foto

Tak Haiku na mě nepůsobí, ale kresby opět úžasné, Miroslave

1 0
možnosti
Foto

I forma, známá coby haiku, má co říci, ač jistě ne každému

4 0
možnosti
Foto

předlož poezii

slovem i obrazem

když jí umíš

4 0
možnosti
MP
Foto

Nemám slov. Veľmi to na mňa pôsobí. Vďaka za vysvetlenie haiku.

5 0
možnosti
MP

Děkuji moc. Vaše slova mě velmi potěšila.

1 0
možnosti
PL
MP

Moc Vám děkuji za přízeň.

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik