Diskuse

Špion

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Splynout s okolím je důležité jak pro kořist, tak pro predátora.

Vyčnívat, být pestrobarevný a nepřehlédnutelný je důležité například /napříč celým živočišným spektrem / při odvěké snaze co nejvíce předávat své genetické informace. Přeji ti Miroslave hezký víkend, který vypadá velmi slibně.

3 0
možnosti

Díky moc, Viléme za návštěvu a komentář. Je to tak, jak říkáš . Rovněž Tobě krásný víkend!

0 0
možnosti

T55o12m29á74š 85G61a93y54e69r

20. 10. 2023 17:10

Když jsem otevřel Tvůj nový blog, Miroslave, nejprve jsem si prohlédl ilustrace. Ta druhá mě okamžitě zaujala, moc se mi líbí, ale teprve po přečtení blogu jsem ji plně pochopil Ode dneška si budu dávat větší pozor na nenápadné osoby.

Přeji Ti hezký víkend.

4 0
možnosti

Moc děkuji, Tomáši. Přiznám se, že u té druhé kresby jsem hodně myslel na našeho společného přítele Jeana Jacquese . Na nenápadné osoby je třeba dávat pozor - vždy si vzpomenu na povídku G.K. Chestertona - Neviditelný muž . Krásný víkend i Tobě.

1 0
možnosti
Foto

Napadá mě Dreyfussova aféra :-)

1 0
možnosti

To je ovšem slavná aféra, Jaroslave. V pozadí mého blogu je aféra mnohem skromnější . Nechci tu pana špiona přímo jmenovat - jeho jméno začíná od jednoho z posledních písmen naší abecedy (a není pro ni právě typické).

1 0
možnosti
Foto

Veď sa aj hovorieva, že pod lampou býva najväčšia tma alebo tichá voda brehy myje. Špión by mal byť nenápadný pozorovateľ. V mojej prvej práci po škole som dostala radu od staršieho kolegu: Rozčuľujte sa len do výšky svojho platu.

2 0
možnosti

Děkuji za návštěvu a komentář. Ano, to sedí a ta rada je také výborná .

1 0
možnosti
Foto

Vyčnívat, či nevyčnívat, totˇ otázka. V obou případech může jít i o mimikry až potvrzující i teorie konspirační

2 0
možnosti

Moc děkuji, pane Jiří. Ta otázka je vskutku palčivá .

1 0
možnosti
Foto

A tak je pak - kromě skutečných konspiračních teorií - označován každý názor, který není v souladu s názorem oficiálním.

Zdroj: https://miroslavpavlicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=807887

Ta věta je stejně pravdivá, jako by byla věta, že každá růžovka je návštěvníky lesa označována za prašivku.

Bývá. A jen některými.

1 0
možnosti

To je fakt, měl jsem napsat bývá, ale počet znaků je omezený. Třeba já mám růžovky rád. Pokud hledáte pravdivé věty, doporučuji matematiku - tam jsou pravdivé dokonce všechny věty .

3 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik