Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aspoň na chvíli cítím při čtení tvých textů doprovázených ilustracemi / nebo naopak? / klid v duši.

2 0
možnosti

Děkuji Ti, Viléme, za návštěvu a komentář. Většinou je to tak, jak píšeš, ale někdy i naopak . Klid v duši je nejdůležitější. Hezké dny Ti přeji.

1 0
možnosti
Foto

Aj tú hudbu som si pustila viacejkrát, aj dnes po práci si ju pustím, stále viac prichádzam na chuť klasickej hudbe, ešte raz díky za slovné, maliarske i hudobné pohladenie. Zdravím.

1 0
možnosti

Moc děkuji za Vaši návštěvu a krásný komentář. Jako vždy jste mě potěšila. Já mám obzvláště k téhle skladbě citový vztah, protože ji hrával také můj bratr.

2 0
možnosti
Foto

Tady je vždy těžké reagovat, když člověk přijde pozdě :-))). Krásná hudba, indigo je úplně přesná a světlo jdoucí z člověka i nástroje též. Kéž by nám to takhle šlo vždy, že? :-)

1 0
možnosti

Děkuji moc, Jaroslave. Slov autora tak krásných veršů si velmi vážím. S tou poslední větou máte pravdu. Kéž by...

1 0
možnosti

Skvělý text, obrázky i hudba na konci...co jiného než velká poklona a díky

4 0
možnosti

Moc děkuji, pane Pavle. Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti

P83e64t74r 60L92o51r68e77n39c

13. 10. 2023 13:43

Díky!

Opět krásné, pohodové, lidské a výstižné "vyprávění" (text, obrázky i hudba).

Teprve dnes jsem se dostal k tomu, že jsem si přečetl i Vaše minulé "dílko" o učitelích (nevím, jak jinak to "multioborové" pojednání pojmenovat, protože nenacházím vhodný výraz, aby to nebylo ode mne neadekvátně neuctivé :-)

- a to je nádhera!

3 0
možnosti

Moc Vám děkuji za Vaši přízeň, pane Lorenci. Těší mě a moc si jí vážím.

0 0
možnosti
Foto

Je to nádherné, aj hudba, aj obrázky, aj text, niet čo dodať, iba čítať medzi riadkami...

3 0
možnosti

T34o71m20á57š 52G49a18y52e17r

13. 10. 2023 11:15

Miroslave, to je překrásný! Hluboká poklona.

4 0
možnosti

T43o87m97á46š 44G87a97y70e41r

13. 10. 2023 13:36

Miroslave, v těch nemálo slovech je tolik obrazů.., skvostné ilustrace... podzimní atmosféra je i na obloze....

Srdečně zdravím a přeji Ti krásný víkend.

2 0
možnosti
Foto

Slov ode mne netřeba, neb Váš blog, vč. obrázků i hudby, řekl vše

3 0
možnosti

Moc děkuji, pane Jiří. Vaše slova jsou třeba - vždy mě velmi potěší .

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik