Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné. Panu učiteli s láskou, můj oblíbený film. Já nejraději vzpomínám na přísnou paní učitelku, kterou jsme měli na matematiku a poslední rok základní školy jsme ji dostali za třídní. Taky mě baví vzpomínat na to, jak jsem zejména učitelky iritovala svojí zálibou v líčení a nápadných náušnicích. Svým blogem jste mi to všechno zase připomněl. Děkuji. Mějte krásný den.

1 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu, komentář a Vaše vzpomínky. Přeji Vám rovněž krásné dny .

0 0
možnosti
Foto

Krásne spomínanie s krásnymi obrázkami u Píseckej brány.

1 0
možnosti

Moc děkuji, potěšilo mě, že se Vám to líbilo. Přeji krásné dny .

0 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a komentář, který mě potěšil .

1 0
možnosti

I95v45a 98M39a63r56k55o59v29á

30. 9. 2023 14:52

Jedna z učitelových replik, které jsem pak několikrát v životě musela přitakat, zněla: "Ty máš víc štěstí než rozumu!" Skvělé jako vždy a moc Vás zdravím.

2 0
možnosti

Ano, to je hezká replika . Děkuji Vám za návštěvu a také Vás moc zdravím. Část blogu jsem napsal na té lavičce u Písecké brány.

0 0
možnosti
Foto

Venku prší, a tak jsem namísto vycházky do přírody sedla k počítači, k blogům. Ačkoliv vím, že je to tady ztráta času. A hle, žádná ztráta, je tu pan Miroslav! Díky za hezké počtení, pane Miroslave

3 0
možnosti

Udělala jste mi radost, paní Jarmilo. Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti
Foto

Vidím jej jako dnes. Tvářil se vážně, byl vysoký, prošedivělý, v bílém plášti, a stál před tabulí. Byl začátek září 1960 a pan učitel pronesl - "Jmenuji se Miroslav Pánek a budu vás učit matematice a kreslení". A byl to právě on, kdo určil směr mého budoucího povolání.

1 1
možnosti

To jsme na tom podobně, pane Šindeláři. Ten můj se jmenoval Miroslav Šedivý a učil mě matematiku, fyziku a angličtinu. Také určil směr mého dalšího směřování . Děkuji za návštěvu a komentář.

2 0
možnosti
Foto

Tvůj styl je, Miroslave, nezaměnitelný

4 0
možnosti

Děkuji Ti za komentář, Viléme, který mě potěšil.

0 0
možnosti
Foto

Skutečné "pane učiteli, s láskou...". Tak to má být. Vtipné, úsměvné, milé vzpomínky na léta, kdy jsme sedávali ve školních lavicích. A moje vzpomínka profesora v brněnské umprum, na "našeho starého"... On přísně: "Miroslavo, jaká je důvod tvého pozdního příchodu do vyučování?" "Já jsem, prosím , zaspala". On (šeptem) : "To si nemůžeš vymyslet nějaký jiný důvod - když tu máme dnes druháky" ?!

4 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a komentář, paní Mirko. Tak to je také hezká vzpomínka .

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu.

1 0
možnosti

Skvělé!

Velice obdivuji, pane Miroslave, jak dokážete jemným způsobem Vám vlastním vložit do krásného, jemného, lehkého a vytříbeného humoru zároveň zcela jemně, decentně, a tudíž téměř nepostřehnutelně i jistou dávku laskavé ironie.

Vaše krásné kresby, neodmyslitelně patřící k Vašim pokaždé duši hladícím článkům, jsou toho všeho doplněním.

9 0
možnosti

Moc Vám děkuji, pane Pavle, udělal jste mi radost .

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik