Diskuse

Vilém

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Ještě jsem na něco zapomněl, Miroslave. V domě, kde jsem se v HK narodil, bydlel v bytě vedle nás také slavný Vilém, Přibyl. Zpíval i na záchodě a světlikem v domě se dobře šířil jeho sytý hlas.

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc za tuto informaci, Tomáši. Viléma Přibyla, náchodského rodáka, považuji za našeho nejlepšího tenoristu (spolu s Beno Blachutem). Nedostižný Dalibor (slavil velký úspěch v Edimbourgu), nebo Laca v Pastorkyni. On původně vystudoval strojní průmyslovku a u nás ve Dvoře prý navrhoval ústřední topení v oční škole, které netopilo . To mi říkal jeden pan učitel. On zpíval v Brně a v Praze jen hostoval - párkrát jsem ho slyšel. Že bydlel v HK jsem nevěděl. Z Hradce pocházel také výborný basista Karel Petr - byl to kamarád otce mého spolužáka z VŠ, tak ten mi to říkal. Karel Petr byl dlouho v zahraničí, ale nakonec byl členem ND. Ještě jednou děkuji a přeji krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Veľmi zaujímavé, aj rozprávanie aj krásne obrázky. Vy máte podľa mňa pokoj v duši. Je to cítiť z Vašich textov.

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu a vlídný komentář. O klid v duši se snažím, ale stále mi ještě něco chybí .

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy cesta do jiného světa. Z Vašich textů i kreseb vyzařuje takový klid, Miroslave

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji, Jaroslave. Že jste identifikoval ten klid, mě velmi těší. Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti
Foto

Četl jsem s prudce narůstajícím zájmem. K Toníkovi se Miroslave vrať. Už se těším.

3 0
možnosti
MP

Velmi jsi mě potěšil, Viléme. Určitě se k němu vrátím. Hezké dny Ti přeji .

0 0
možnosti
TG

Miroslave, tentokrat musím začít od ilustrací. Ty jsou opravdu skvělé. A moc milý text, budu se těšit, když se k Toníkovi někdy vrátíš. Zábavný i nebezpečný člověk. A co jsou ta vyšší patra, to je opravdu k zamyšlení....

Srdečně Tě zdravím.

4 0
možnosti
MP

Děkuji Ti moc, Tomáši. Pochvala ilustrací od Tebe je pro mě zvláště potěšující. Přeji Ti krásné dny .

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik