Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

👍👍👍 krása, krása, pro mě skutečně nebeská, vzácný pane. Na chvilinku bych zatoužila někdy jít parkem a vnímat všechno z Vašeho nitra 🙏👌😇. Děkuji srdečně ❤️👍.

A abych svou přecitlivělost zase vrátila trochu k Zemi, dovolím si podělit se s Vámi laskavě o kousek své profideformace, totiž, že zcizení není krádež, krádež je odcizením, zcizení je dovolené... Vaši schopnost povznášet lidí k výšinám to ale už vylepšit nemůže, říkám, moje deformace, tak snad prominete. Děkuji Vám v úctě a s obdivem.

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu a moc milý komentář, který mě velmi potěšil. Děkuji i za upřesnění pojmů "zcizit", resp. "odcizit". To jsem opravdu nevěděl. Musím Vám ale říct, že jsem tam původně měl "odcizil", ale pak jsem to - Bůh ví proč - změnil (na to nevhodné slovo). Zdravím Vás srdečně.

0 1
možnosti
Foto

Při čtení vašeho blogu se mi v mysli stále vynořuje toto.

https://youtu.be/-tgvRGE4OEA

2 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu a komentář. To je hezké, neznal jsem to (nebo jsem na to spíš zapomněl ).

1 0
možnosti
Foto

Podívám-li se po osmé, možná spatřím odraz krásy.

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji, Jaroslave. Krásně jste to napsal.

1 0
možnosti
TG

Moc krásný, Miroslave! A souhlasim se slovy paní I.V.: Zůstávám v tichém obdivu.

Srdečně zdravím do Prahy.

5 0
možnosti
MP

Moc Ti děkuji za přízeň, Tomáši. Těším se na Tvé blogy a zdravím do HK.

1 0
možnosti
Foto

Jsem nadšen a dojat. Těším se na Váš další blog.

PF

3 0
možnosti
MP

Vaše návštěva a komentář mě moc potěšila. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Opět obdivuhodné..a navíc jsem se nechal nachytatDost dlouhou dobu jsem hledal Pomonu - někde tam přece musí být, říkal jsem si. Tak dopadne každý, který nevěří ani svým očím

4 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Viléme. Já jsem kdysi tu Pomonu marně hledal v reálu u Belvederu. Říkal jsem si, že to snad není možné. Teprve následně jsem se dočetl o té krádeži.

0 0
možnosti
Foto

Zůstávám v tichém obdivu.

5 0
možnosti
MP

Moc děkuji. Váš komentář mě potěšil.

1 0
možnosti
Foto

Krásne, aj v riadkoch aj medzi nimi. Kašnu Terezka poznám aj z námestia i z NG, potešil ma Váš blog, díky.

3 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a přečtení. Ta socha je moc krásná.

1 0
možnosti
Foto

Krása. Zase Kdo není slep, hluch a tup, či až blb, vnímá. I krásy. I zvuků ticha

5 0
možnosti
MP

Děkuji moc. Váš vtipný komentář mě velmi pobavil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik