Diskuse

Práskač

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Wau. Role. Můžeme si vždy vybrat, jak se zachováme nebo je to někde předem dané, a my s tím pak máme žít?

1 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu a komentář. Já si myslím, že je to o tom, čemu věnujeme svou pozornost. Vybrat si můžeme, ale ve stavu nevědomí nás omezují naše programy .

1 0
možnosti
TG

Miroslave, obdivuji, jak jsi úžasně pospojoval beze švů několik obrazů do textu s tak silným poselstvím. Tiše smekám....

A krásné ilustrace!

/A výborné komentáře paní Janky a Viléma. S oběma souzním./

3 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Tomáši. Nechci se opakovat, Tvoje pochvala mě vždy potěší, rovněž pokud se týká také ilustrací.

1 0
možnosti
Foto

Tvůj příběh mě dostal. Je přesně podle mého gusta. Nevypomáháš si hodnotícími komentáři, ale přesto dosáhneš přesně toho, o co ti jde. Pokud jde o Nohavicu. U něho platí : nevěř autorovi, ale věř jeho románu/nebo ilustraci/ , ten na rozdíl od autora nelže /D.H. Lawrence/

5 0
možnosti
Foto

Obdiv S takou láskou a pochopením popisujete príbehy svojho detstva. Rada vo Vašich príbehoch čítam medzi riadkami... Žena zhrešila, ale jej žalobcov vôbec nezaujíma ona a jej situácia, či motivácia – použili ju len ako nástroj na to, aby mohli získať body v súperení s Ježišom. Je možné, že ho chceli dostať do podobnej situácie ako pri otázke o dani cisárovi.Na to, že Ježiš ide k podstate prikázaní môže odkazovať aj jeho tajomné gesto písania prstom po zemi, alebo doslovnejšie „do zeme“. Ak si uvedomíme, že scéna sa odohráva v chráme, ktorý má na podlahe kameň, potom Ježiš píše prstom do kameňa – robí gesto, ktoré každému čitateľovi Biblie pripomína písanie Desatora do kamenných tabúľ Božím prstom.Ježiš teda svojím konaním nejde proti Mojžišovmu nariadeniu, ale práve naopak, k jeho podstate. Keď ostane so ženou sám, môže dôjsť k skutočnému „súdnemu procesu“ bez nekalých záujmov zúčastnených strán. Ježiš prihliada na jej situáciu zneužitia na mocenské hry, ale nezľahčuje ani hriech, netvári sa, akoby sa skutok nebol stal. Slovami: „Ani ja ťa neodsudzujem“ rešpektuje a vyzdvihuje jej osobu a dôstojnosť. Záverečnou výzvou: „Choď a viac nehreš“ poukazuje, na jednej strane, na vážnosť hriechu, pričom sa nepozerá späť, neukladá pokuty a zadosťučinenia, a na strane druhej sa díva, spolu so ženou, dopredu a pozýva ju k plnšiemu životu. Ježiš nad ňom nevyslovuje rozsudok smrti, ale rozsudok života....

5 0
možnosti
Foto

Tak to je krásné zamyšlení. Opravdu

2 0
možnosti
Foto

Sebezpytování. To občas máme každý, co máme svědomí.... Nejhůř jsou na tom ti prostořecí - a naivní. Ovšem nevědomost prý hříchu nečiní.... Proto važme svá slova. Pěkné, Miroslave. Karma.

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, paní Mirko, za návštěvu a Vaše slova.

0 0
možnosti
Foto

Opět ,,jenom" kus člověčiny slovem i obrazem

2 0
možnosti
Foto

P.S.: ne každý, atˇse narodil kdykoli, mohl by být vazačem knih

4 0
možnosti
PL

P95e15t87r 25L74o86r10e73n26c

15. 6. 2023 18:18

Taky občas udělám něco nečekaného i pro mě samotného a pak z toho dlouho mívám smíšené a měnící se pocity.

Jako vždy krásné kresby i příběh!

Mastig - to je Mostek u Hostinného?

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji za přečtení a komentář. Ano, máte pravdu - pro mě to je Mostek u Dvora Králové n.L. (neboť jsem na obou místech strávil půlku života), ale do Hostinného je to také kousek .

0 0
možnosti
JM

J22a20n 10M91a64r31e41k

15. 6. 2023 17:41

Ten biblický verš Jan 8, 1 - 11 je jeden z nejvíc používaných veršů vůbec. Lidé si ten veš vysvětlují tak, že nemáme právo soudit bližního, aniž bychom přehlédli ty své nedostatky. Já v tom vidím hlavně to 'rozhřešení'JDI A NEHŘEŠ VÍCE,

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám velmi za komentář. Cítím to také tak.

0 0
možnosti
Foto

Těžké. Pořád stále nemám názor. Karma, Miroslave

3 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu, Jaroslave. Já jsem - abych řekl pravdu - toho Nohavicu (a celý perex) použil jako takový "accroche-regard". Já ho nijak nesleduji a znám opravdu jen dvě písničky (které jsou ale moc dobré) a jinak jen to, co se píše (ale já čtu zprávy málo ). Ale platí asi to, co napsal Vilém a pro mě to, co jsem zmínil o Janáčkovi. Nebo Sabina - podle mě je libreto k Prodané nevěstě geniální. Jaký byl člověk? Kdo ví...

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik