Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Krásné, dojemné, jedinečné.

4 0
možnosti
PC

Pane Miroslave, ten příběh mě dojal a snad se nemusím stydět za to, že až k slzám. Miluji zvířata, miluji všechny bytosti, obzvláště pak ty, které jsou něčím výjimečné, čímž si zasluhují upřímný obdiv.

Ta plavá nutrie se odlišovala od těch ostatních nejen svým vzhledem, ale především svou povahou. Měla zřejmě jakousi vrozenou sebedůvěru (dá-li se to tak vůbec říct), díky níž si k Vám instinktivně našla cestu. A poté začala důvěřovat i ostatním lidem... což že se jí nakonec bohužel stalo osudným.

Zamyslel jsem se na tímto příběhem a díky němu jsem pojednou pocítil cosi společného s podobnými příběhy. Dá se totiž rozšířit i na jiné důvěřivé bytosti, včetně těch lidských...

Moc děkuji za opět krásné počtení plné něhy, čistoty a lásky z něj vyzařující.

R^VR^V

7 0
možnosti
Foto

Nídherný príbeh a nádherné ilustrácie, uvoľňujúce a plné prijatia a pochopenia, vďaka za blog, pán Pavlíček.R^:-)V

6 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu. Vaše slova mě moc potěšila, děkuji V:-).

1 0
možnosti
Foto

R^+R^ Ostatně, jako vždy, neb je stále proč, i za co

6 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za přízeň a za pochvalu :-).

0 0
možnosti
TG

R^VR^ Miroslave, překrásný text a stejně překrásné ilustrace.R^ Dokonalý soulad! Pro mě i Tvůj styl psaní má totiž zřetelné rysy akvarelu. Průzračnost, slova jak jemné valéry barev položená akvarelový štětcem na bílou plochu, přesně tam, kam patří. Nic navíc, nic nechybí. Pro mě opravdu úžasný!

A úvodní text, který to celé zvýrazňuje a rámuje.V

6 0
možnosti
MP

Děkuji mnohokrát, Tomáši. Tím srovnáním kresby a slova jsi mě moc potěšil, i když si tu pochvalu nezasloužím :-). Ten úvodní text jsou vlastně slova mé paní, která jsem už vzal svá :-).

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, napsal jsi velmi krásný příběh. Já přitom příliš nutrie nemusím /nemám na mysli jejich maso/. Něčím mi připomínají potkany a na ty mám doslova fobii. Přesto všechno je mi líto, jak to dopadlo. Myslím, že pro mnoho tvorů platí, že člověku důvěřovat se nevyplácí. VR^

2 0
možnosti
MP

Děkuji za přečtení a komentář, Viléme. Já Ti to věřím, ale já znám nutrie od dětství, protože spolužák ze třídy je choval. V té poslední větě máš, bohužel, pravdu.

0 0
možnosti
Foto

R^V "I když se to snad někdy někomu (třeba i mně nebo vám) nezdá, svět je v pořádku, a věci se dějí tak, jak mají." :-)V Hezký příběh s otevřeným koncem, i když to svádí k tomu, domnívat se, že je uzavřený. ;-)

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu a komentář. Ano, třeba se ještě objeví. Kdo ví? :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik