Diskuse

Prázdná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nemohu si pomoct, ale silne mi to pripoina Kunderu. Jako kdyby ste si vypujcil 10 jeho povidek a nejak to dal dohromady.

Nemyslim, ze by to byl umysl, delate to urcite intuitivne. A protoze cerpate u genia, tak to ma uroven.

0 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu, přečtení a zajímavý komentář, pane Karásku. Mohu Vás však ujistit, že od Kundery jsem nikdy nic nečetl, ani řádku, opravdu. Tak nemohu Váš názor nijak verifikovat. Já totiž beletrii téměř vůbec nečtu, považoval bych to za ztrátu času. Moji oblíbení autoři jsou Mooji, de Mello, Osho, Tolle apod., případně poezie (Nezval, Frost) :-)

0 0
možnosti
Foto

Žena, co si pro sebe kupuje květiny na mne působí velmi smutně. Je mladá a hezká. Její tajemství se mezi kapkami studeného deště nedozvíme. Všechno je pod mlžným závojem rozostřené.VVR^

2 0
možnosti

Děkuji za komentář, Viléme. Vystihl jsi to moc pěkně, na mě působí také tak :-).

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé. Originální. Poutavé. Něžné. S prostorem pro fantazii každého, koho váš blog oslovil. V Taky si kupuji květiny sama a když je dám do vázy pohladím je. :-) Moje dcera to nedávno okomentovala slovy: "Mami, ty se nemáš, že si musíš kytky kupovat sama." Ale já si to nemyslím. Když si chci udělat radost, udělám si ji, a tak se můžu stále radovat. ;-) Děkuji za krásný blok. Myslím, že se k němu ještě několikrát vrátím.

4 0
možnosti

Moc děkuji za přečtení a krásný komentář. Budu moc rád, pokud se vrátíte ;-).

2 0
možnosti
Foto

I kdyby k obrázkům nebyla dopsána ta slova, jež jim sluší, i tak by vyprávěly .

A zdá se mi, že možná ještě lépe bez úvodního roubu, jež jak by nesourodý byl a odsouzen, že kalus nevytvoří. Že svraskává již ku uschnutí.

3 0
možnosti

Děkuji za přečtení a komentář, pane Herdo. Ano, asi máte pravdu :-).

0 0
možnosti
Foto

NádhernéR^:-)plné metafor :-) podané Vašimi láskyplnými slovami s nádhernými obrázkami, ktoré akoby sa rozpíjali v priestore, kvety v nádhernom obale brúsenej vázy a predsa prázdne, tak ako vedia byť prázdne i slová... Ďakujem za inšpiratívny blog:-)

5 0
možnosti

Já děkuji moc Vám za návštěvu krásný komentář :-).

1 0
možnosti

Nádhera! Prázdná garsonka na Břevnově byla pro mne největší inspirací. Vysoký strop, dřevěná židle a plná místnost Slunce...VVV:-)R^

2 0
možnosti

... A už je nová báseň...V

2 0
možnosti
Foto

R^ Ode mne dtto, co vyjádřil již TomášR^

3 0
možnosti
Foto

Koupit si sama kytici není vůbec špatné. Vyberu si vždy dobře, což se jinému člověku nemusí podařit. A vždy jsem to udělala proto, že jsem už radost měla, nikoliv proto, abych si tu radost teprve udělala. Nešťastná se ke koupi nějaké radosti nějak nemohu donutit. Podle sebe soudím, že ta žena nešťastná není, naopak, je šťastná, protože už je konečně bez něho. Je to tak příjemný den, že se rozhodla pro malou oslavu. Jestli o samotě nebo třeba s Vámi, pane Miroslave, netroufám si odhadnout... ???

4 0
možnosti

Děkuji, paní Jarmilo za zajímavý komentář. Já jsem to myslel jinak. Je to vlastně vzpomínka na jednu osamělou kolegyni, která si dost často kupovala kytici, aby si v domě, kde bydlela mysleli, že má nějakého galantního amanta. Ona ty jejich pohledy dost těžce nesla :-).

1 0
možnosti

R^!R^Miroslave skvělý a vynikající ilustrace! R^ SAMA ! A KYTICE V BROUŠENÉ VÁZE. V

4 0
možnosti

Děkuji moc, Tomáši. Když Ty pochválíš ilustrace, tak vím, že se povedly :-). Zdravím Tě a přeji krásné Velikonoce.

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik