Diskuse

Temná noc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^Já sovy obdivuji. Působí tajemně a pohádkově. Krásné ilustrace, MiroslaveR^

3 0
možnosti
MP

Děkuji Ti, Viléme. A souhlasím, že sovy jsou tajemné a pohádkové. Puštíka často slýchám ve Stromovce a zní opravdu až zlověstně. Teď ho asi vyhnala Matějská pouť :-).

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy pěkné, potické - a citlivé. Pane Miroslave... R^:-)

6 0
možnosti
MP

Moc děkuji za Vaši návštěvu a komentář, paní Mirko. Vždy mě potěšíte.

0 0
možnosti
TG

R^R^R^Moc krásný, Miroslave. A ty ilustrace.... !R^ Srdečně zdravím a přeji Ti hezké předjarní dny.

5 0
možnosti
MP

Děkuji Ti, Tomáši. Jak jsem již psal, pochvala ilustrací od Tebe je pro mě vyznamenáním. Zdravím Tě srdečně a rovněž přeji krásné dny :-).

1 0
možnosti
Foto

R^ Jako vždyR^ P.S.: Toho Caltu s Pokáčem jste mně drobítko vyfouk, měl jsem v úmyslu jej také použít, ač k jinému tématu, ale, tak to holt chodí;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak omluva. Má. Oni mně tam naskočili po puštíkovi. Mea Culpa;-(

1 0
možnosti
Foto

Krásne Ste opísal tú hru svetla a tieňov, človeka Vaša hra slov a krásnych kresieb vždy pohladí. Tak, ako aj toto nočné pozorovenia sveta sovou. Ako by som i ja stála na Petřine a vnímala to všetko. Prajem krásny deň.

4 0
možnosti
MP

Moc děkuji, paní Janko. Ten popis západu slunce, jsem opravdu psal před týdnem přímo na Petříně :-). Bylo to krásné. Přeji Vám krásné dny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik