Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Moc pěkný článek a ještě hezčí akvarelyR^V

Díky za milé pohlazení po duši.:-)

1 0
možnosti
JN

P.S. Nejdříve jsem psala komentář a až potom četla diskuzi. Je zajímavé, kolik lidí to vnímá podobně a nazvali to stejnými slovy "balzám či pohlazení po duši".:-)

1 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem si Váš článek a zjistila jsem, že ledňáčka jsem nikdy naživo neviděla. A tak jsem hned volala kamarádovi, který se vyzná a který žije v oblasti plné rybníků i zatopených lomů. A ten mi povykládal, jak pozoroval tyto létající drahokamy právě u jednoho takového lomu, jak se potápěly do vody pro rybky a jak hnízdily ve skále... Je to nějakých let a ledňáčci na tom místě už těžko budou, škoda, že už je asi nikdy neuvidím. Anebo? Dala bych Vám vědět.

2 0
možnosti
MP

Děkuji za přečtení a komentář, paní Jarmilo. Někdy mohou být setkání s ním nečekaná. Já jsem také netušil, že se s ledňáčkem budu pravidelně setkávat ve Stromovce na Malé říčce. A viděl jsem ho nedávno i na Vltavě v Podbabě - možná to byl ten samý.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná povídka, pane Miroslave . Potěšil jste mě. Po ránu pozoruji krmítko na balkoně. Přilétají tam hlavně sýkorky, kosi a také párek stříbrošedých hrdliček. Ty jsou nám věrné již po několik let. Jsou stále stejné? Možná jsou to již potomci těch původních. Ještě jednou díky - i za kresby. Karma. ;-)R^

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu, paní Mirko. U nás je na krmítku podobná situace: většinou sýkorky (koňadry i modřinky), brhlík, také strakapoud a hrdličky. Tuhle jsem jich napočítal 8 :-).

0 0
možnosti
ES

Strach má velké oči a láska vidí ty nejhezčí věci. Krásné. R^VVV

1 0
možnosti
MP
Foto

Četl jsem jedním dechem R^R^ Moc krásné V

1 0
možnosti
MP

Viléme, moc děkuji. Však víš, že na Tvůj komentář vždy čekám :-).

0 0
možnosti
Foto

Je to nádherné a nemám slov...R^:-):-) Už som si to prečítala dva krát, viete slovami kásne čarovať.

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji, velmi jste mě potěšila. Pochvaly od Vás si velmi vážím.

1 0
možnosti
PL

P89e44t95r 24L39o26r88e61n93c

22. 2. 2023 18:12

Pane Pavlíčku, musím Vám opět poděkovat za velmi milé vyprávěni a pohodové a výstižné obrázky! R^

Balzám na duši a nadčasové zastavení v tom všelikém frmolu kolem...

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, pane Lorenci. Potěšení je na mé straně, jsem velmi rád, že se Vám to líbilo.

0 0
možnosti
TG

R^VR^ Jemný a krásný, Miroslave. Tak jak umíš zde jen Ty. Malá velká próza!

R^A překrásné ilustrace. A posílám srdečné pozdravy do Prahy...

2 0
možnosti
MP

Moc Ti děkuji, Tomáši. Ty mně vždy dokážeš zlepšit náladu. Posílám srdečné pozdravy do Hradce :-).

1 0
možnosti
Foto

Kdo má dostatek trpělivosti je odměněn. Většina lidí své touhy příliš brzy vzdá a nedosáhne na ně. Perfektně o tom napsal Bukowski, myslím, že ve Škváru. A vnímat své okolí je základ. Psy nám mohou být příkladem. Karma, Miroslave. Je jen naší věcí, zda narazíme na svého ledňáčka.

1 0
možnosti
MP

Máte pravdu, Jaroslave. Děkuji Vám za návštěvu a přečtení.

1 0
možnosti
Foto

Dík za pohlazení pro duši i pro očiR^

3 0
možnosti
MP

Já děkuji Vám. Potěšil jste mě :-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik