Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Volit budu. Ne koho, ale proti komu. Vím, je to smutné, ale podle mě nezbytné.[>-]

1 0
možnosti
Foto

R^ Tohle osvobození Vám naprosto schvaluji. Jsem přemýšlela, jak nesmyslné je to porovnávání kandidátů, soupeření, kompromitování... a že za vším je stejně jen sexuální stránka. Ženy volí takového muže, ve kterém podvědomě cítí nejlepšího partnera pro sebe a nejlepšího tátu pro svoje děti. Muži zase volí takového muže, u kterého hrozí nejméně, že by mu přebral ženu a stvořil s ní (cizí) potomky ;-D

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu až "freudovský" komentář :-). Něco na tom bude ;-D.

1 0
možnosti

Já chodím k volbám. Pak nemohu v hospodě nadávat, že jste to špatně zvolili. Byl jsem u toho! A svojí odpovědnosti se nezříkám! :-)

2 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu, pane Šimku. Já nechodím, ale nenadávám a do hospody také nechodím :-).

2 0
možnosti
Foto

Tak tuhle fintu s tím přechodným pobytem jsem bohužel neznal:-)

4 0
možnosti
MP

Já jsem na ni přišel náhodou - poprvé to bylo mé pověstné lajdáctví :-).

0 0
možnosti
LM

To je mi ale pěkný vojáček:-)R^ Krásná kresbaV

2 0
možnosti
MP

To moc děkuji - však je to už 40, jó kdepak, 42 let :-). Děkuji Vám za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
PC

Po roce 1989 jsem cca 8 let věřil tehdejší pravici, a proto jsem ji svojí účastí ve volbách podporoval. Ve světle vyvíjejících se událostí, které mé očekávání zklamaly, jsem dospěl k závěru, že volby jsou všechno jiné, jen ne možnost pozitivně ovlivnit již předem dané věci.

Toto prozření bylo pro mne jakýmsi druhem osvobození - osvobození od planých nadějí.

Vám, pane Miroslave, karma a vše dobré v novém roceR^;-)R^

3 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, pane Pavle. Já mám k volbám (a politice vůbec) přesně takový poměr, jak jsem to napsal :-). Přeji Vám rovněž vše dobré, hlavně zdraví v roce, který právě začal V.

1 0
možnosti
Foto

R^ Anom, Miroslave, Nenechme ze sebe dělat šašky. Rv

5 1
možnosti
MP

Děkuji Vám za návštěvu a komentář, paní Mirko. A souhlasím :-).

0 1
možnosti
DR

A děláte dobře.

1 1
možnosti
JK

Autore, máte pravdu. S tím přechodným pobytem to znám z vlastní zkušenosti a také jsme nevolil. A skoro nikdo nevěří, že to prošlo. On to moc nikdo opravdu nekontroloval.

2 0
možnosti
MP

Jj, ono ostatně prošlo leccos - on ten režim už slábnul :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik