Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J94a12n 74M35a19r57e34k

8. 1. 2023 2:24

Glenn Gouldmně nikdy nenadchnul. Hrál všechno stále stejně, dle mého laického názoru vše bylo takové mechanické. Rád bych ho slyšel zahrát Debussyho Clair de Lune (snad to píšu dobře)

1 0
možnosti
MP

Tak třeba Goldebergovské variace od JSB, nahrál i on sám dvakrát diametrálně odlišně. Pro mě on je hlavně bachovský interpret, tam se mi líbí.

0 0
možnosti
JM

J64a65n 72M54a24r46e93k

8. 1. 2023 2:21

Rád bych připomněl už zapomenutou klavírní virtuosku paní Annu Máchovou - Heryánovou..velice skromná žena.

1 0
možnosti
Foto

R^R^Pán Pavlíček, ďakujem za Váš článok a pripomenutie majstrov kláves jazzu i rocku. Poznám hlavne tie rockové a čiastočne jazzové. Sledúvam pravidelne Bratislavské jazzové dni, vždy sa tam objaví nejaký poklad. Aj portréty sú super tak ako vždy, dík aj za video so skladbou, nepoznala som to, prajem krásny víkend.V:-)

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc, paní Melišová, potěšila jste mě velmi. Já mám trochu špatné svědomí, že se mi tam nevešel váš Marian Varga. Collegium Musicum jsem samozřejmě poslouchal - líbilo se mi hlavně společné album s panem Pavolom Hammelom a také ovšem Homage a JSB. Rovněž Vám přeji krásný víkend :-)V.

1 0
možnosti
Foto

Jsem na tom asi stejně jak píše Jaroslav, ale o to větší dobrodružství je tvé průvodcovství v území, které neznám, ale díky tobě poznávám:-):-)R^R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji za zastavení a komentář, Viléme. Je-li tomu tak, těší mě to moc :-).

0 0
možnosti
TG

R^+R^Miroslave, kolega J.Jiroudek to napsal i za mě. A ty krásné portréty! Tiše zírám....:-)

Přeji Ti krásný předjarní víkend.;-)

3 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Tomáši. Pochvaly portrétů si od Tebe velmi vážím, protože já nejsem zrovna portrétista. Ale trénuju :-). Rovněž Tobě krásný víkend :-).

1 0
možnosti
Foto

Tak tady jsem dost barbar, ale Vy to tak krásně napíšete, Miroslave:-)R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu, Jaroslave. Barbar určitě nejste :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Opět až mistrovsky podané, vč. obrázkůR^Osobně nejsem v obraze, spíše z dob mého mládí vzpomenu romantický klavír mistra Maláska, i svébytné klávesy Št, Vargy:-)

3 0
možnosti
MP

Moc děkuji. Ano, nad Vargou jsem také uvažoval. Pana Maláska má ráda moje paní.

1 0
možnosti
OU
MP

Děkuji moc za návštěvu a komentář. Souhlasím, žánry jsem použil jen pro pořádek, stejně jako celkové abecední uspořádání. Z Vašeho seznamu jsem hodně uvažoval o paní Argerich a Marianu Vargovi.

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik