Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^ +R^ Vážený pan Pavel Chmelík to vyjádřil i za mne.

Miroslave, krásné portréty.

2 0
možnosti
MP

Děkuji Ti moc, Tomáši, Tvé přízně si moc vážím. Já nejsem zrovna portrétista, takže mi ti kluci dali docela zabrat (a ne všichni se povedli) :-).

0 0
možnosti
NP

Kytara je nádherný nástroj. Mne naprosto uchvátil Tommy Emmanuel.

Vám, pane Pavlíčku dík a karmaR^

3 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu i upozornění, paní Pácová. Toho jsem neznal a je opravdu perfektní. John Williams (toho mám také moc rád) je také Australan :-).

0 0
možnosti
JV

Hezké. Já bych vám tam přihodil polozapomenutého Jirku Jelínka, předčasně zesnulého mladého kytarového mága, kterého někteří svým významem posunutí hry na kytaru srovnávají třeba s Winterem. Učil se od něho nějaký Pavlíček.

3 0
možnosti
JV

Moc záznamů po něm nezbylo, nicméně skladby s jeho basovým "dvojčetem" Padrůňkem jsou neskutečné.

1 0
možnosti
PC

Pane Miroslave, už to zde někteří napsali, ale přesto cítím potřebu to zopakovat: Váš rozhled a talent jsou neuvěřitelné! A k tomu ještě celkový nadhled, lidskost a nebojím se říci i moudrost...

Vy jste jednou z těch nemnoha osobností, které by měly být pro ostatní velkým vzorem a inspirací.R^;-)R^

5 0
možnosti
MP

Děkuji moc, pane Pavle. Vaše pochvala mě vždy moc potěší, i když si ji nezasloužím. Jsem pořád na začátku Cesty :-). Zdravím Vás srdečně a přeji hezké dny.

1 0
možnosti
Foto

Máte výborný vkus a väčšina je obľúbených aj mojich. Kresby ako portréty sú super.Krásny večer, pane Miroslave.R^R^:-):-)

3 0
možnosti
MP

Moc děkuji, paní Janko. Vaší přízně si velmi vážím. Přeji Vám krásné dny :-).

1 0
možnosti
Foto

Já třeba kytaru neumím ani vzít do ruky, mám na ni moc necitlivé prsty; na mém seznamu mezi nejlepšími deseti proto nesmí chybět Nuno Bettencourt, Steve Vai nebo Zakk Wylde.

2 0
možnosti
MP

Jasně, těch Mistrů je hodně a každý má ten svůj Top Ten :-).

1 0
možnosti
Foto

R^ Více než jen dobrej vkus! A kresby takéR^

3 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, pane Jiroudku. Vaši pochvaly si velmi cením.

1 0
možnosti
LV

Moc jsme se neprolnuli 😀 ale asi je těžké vybrat 10 nejlepších muzikantů, potažmo lidi z jakéhokoliv oboru. 😀

2 0
možnosti
MP

Máte pravdu. I já bych doplnil ještě řadu dalších: jazz - alespoň Pat Metheny, klasika - Julian Bream, Pavel Steidl..., rock - Rory Galagher, Alvin Lee, Ritchie Blackmoore, Jimmy Page... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,63
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik