Diskuse

Mír

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T90o41m30á30š 55G64a88y36e63r

10. 11. 2022 16:19

R^VR^Moc krásný, Miroslave, protože Ty nám přinášíš ten vnitřní mír a radost ze života. Ilustrace jsou nádherné. Na každý Tvůj blog se moc těším. Přeji Ti hezké dny.

1 0
možnosti

Děkuji Ti moc, Tomáši za Tvá slova, která mě velmi těší. Já rovněž vždy s radostí očekávám Tvůj nový blog. Jsem moc rád, že se Ti líbí i ilustrace. Já teď často používám akvarelové pastelky. Přivedl mě k tomu německý malíř a kreslíř Jens Hübner. Srdečně Tě zdravím a přeji hezké dny :-).

1 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave, máte ho kolem sebe, uvnitř sebe a nakonec i ve jménu R^ Já se musím přiznat, že o liliovníku tulipánokvětém jsem neměla potuchy, až teď u Vás. Na podzim se prý jeho listí nádherně zbarvuje, ještě jste to stihl uvidět, anebo už opadalo? A zrzavou veverku jsem neviděla už hezky dlouho, zato černá mi nedávno poskakovala po jabloních. Dávám jí každý den oříšky, ráno už tam nikdy nejsou - že by se stále vracela, anebo je spořádají jiní hlodavci? Nic proti tomu, každý chce přežít. Krásný článek!

1 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a komentář, paní Jarmilo. Ano, s mírem máte pravdu :-). Liliovník je opravdu krásný (v každé roční době). Tady ještě listy zatím má. My bydlíme u Stromovky a jsou tam veverky obou barev, i ty liliovníky. Přeji Vám krásné dny :-).

1 0
možnosti
Foto

Janka to napsala za mne, MiroslaveR^

1 0
možnosti

Moc děkuji, Jaroslave. Vaší pochvaly si vždy velmi vážím.

2 0
možnosti
Foto

R^R^Imprese slovem i kresbou.V Liliovník jsem před lety zasadil na naši zahradě. Jednou vyroste ve velký strom, který by se hodil leda tak do zámeckého parku. Ale jak říkám, jednou se tak stane, ale ne teď a ani zítra...a třeba pak někdo k tomu stromu přistaví i ten zámek. Kdo ví?

5 0
možnosti

Děkuji moc, Viléme. Ten zámek by byl jistě krásný :-). Já jsem na naší zahradě udělal chybu s ginkem. Je to už 20 let a dnes je to dnes obrovský strom. Navíc mě na něj manželka nechce pustit za účelem prořezání (asi abych nespadl :-)), takže se asi budu muset obrátit na profíka.

0 0
možnosti
Foto

Pán Pavlíček, je to také plné nehy a láskvosti a pokoja.Človek úplne roztaje, keď si prečíta Vaše slová a pozrie nádherné obrázky. Ďakujem.Prajem Vám pekný večer.R^R^VV:-):-)

8 0
možnosti
Foto

Pěkné, pane Miroslave. Mír, to bychom si všichni přáli. Příroda - i my, lidé. (Máme ho i ve jméně). :-) Mirka.V

2 0
možnosti

Díky moc, paní Mirko. Je to tak, mír je sladké slovo :-). Nikdy by mě nenapadlo, že bude v tomto století ohrožen.

0 0
možnosti

Nádherné, duši pohlazujícíR^V Ostatně jako vždy od Vás, pane Miroslave.;-)

4 0
možnosti

Děkuji velmi, pane Pavle. Vašich milých slov si moc vážím.

0 0
možnosti
Foto

R^ Víc než jen dotek ,,obyčejné" ryzí člověčiny. Slovem i obrazemR^

8 0
možnosti

Moc děkuji, pane Jiroudku, velmi jste mě potěšil :-).

1 0
možnosti

Vše bylo řečeno.V:-)R^R^R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS