Diskuse

Duhový most

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná představa (sen?) pane Miroslave. Také se mi někdy zdávají podobné sny. A poslední dobou i o těch, co již bohužel přešli přes ten "duhový most"...

Váš článek ve mně vyvolal i různé asociace, například tuto píseň (Eva Pilarová):. ztps://youtu.be/xxoHS3YLq4Q

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu a komentář, paní Mirko. Tu píseň jsem neznal, ale moje paní si vzpomněla, že ji také slyšela :-).

0 0
možnosti

Jasně! Díky moc, Jaroslave :-).

1 0
možnosti

Víte pojem "Duhový most" mám zafixovaný jako konečnou pro naše věrné kamarády z říše zvířátek, pejsky a kočičky, které s námi strávili kus cesty po chodníčkách našeho života.V

1 0
možnosti

Ano, je to tak, také jsem to zmínil. Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Někdy mívám létací sny. Ani nejde tak o létání, ale spíše o levitaci. I ve snu si uvědomuji, že se to vše děje zcela mimo zákony gravitace a že ten zázrak bude trvat jen krátce a možná se už nikdy příště nebude opakovat. DíkyR^R^V

3 0
možnosti

Děkuji Ti moc, Viléme, za návštěvu a komentář. Také mívám někdy levitační sny :-).

1 0
možnosti

Po dvojitém duhovém mostu odešla královna Alžběta II. Symbol ?

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu. To jsem nevěděl :-).

1 0
možnosti
Foto

Nádherné.Vychutnala som si to.:-)

5 0
možnosti

To mě moc těší. Děkuji velmi za čtení :-).

2 0
možnosti
Foto

Opět zpívám si. Ten den, co vítr listí z města svál... (Ryvolové).

Hranice mezi sněním a skutečností je někdy tak tenká, až není žádná. To pak po duhovém mostě klidně mohu jít. Zařazuji se do nejveselejšího, červeného pruhu. Ten také je nejrychlejší, nebudu mít čas spadnout nebo vrátit se. Řekni, kdo by vracel, když všude je tisíce cest... A za mostem, na těch cestách, mě čekají jiné věci, ale stejně krásné, jaké mám tady V

5 0
možnosti

:-)To máte pravdu, paní Jarmilo. Děkuji za krásný komentář. Já myslím, že život je sen.

1 0
možnosti

Pane Miroslave, naprosto úžasné.R^V;-)

Ve všech z nás je potenciál kráčet po duhové mostě. To jen strach nás až nezdravě drží při zemi a my se pak nedokážeme od ní ani na chvíli odpoutat a pohlédnout výše, k nebesům, která v nás probouzejí lásku a s ní spojenou radost a lehkost bytí.

8 0
možnosti

Moc děkuji, pane Pavle. Napsal jste to tak, jak to cítím i já. Strach (stejně jako nenávist) jsou emoce nízkých vibrací, které nás drží "při zemi". Lásky je nám třeba.

3 0
možnosti

T10o82m55á79š 73G61a33y92e51r

14. 10. 2022 10:23

Miroslave, krásný. R^VR^ Samozřejmě, že se po ní dá kráčel ..., pokud se člověk nedívá jen na zem.

4 0
možnosti

Děkuji Ti, Tomáši, moc za Tvou přízeň. Jistě se po ní dá kráčet - jenom ne strach a pohled pouze na zem. Zdravím Tě srdečně a přeji hezký víkend :-).

1 0
možnosti

Krásné téma.VR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik