Diskuse

Volební

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posmutněle nostalgické s přesně doplněnými Podzimními listy, jako vždy palec nahoru, MiroslaveR^

1 0
možnosti

Děkuji mnohokrát, Jaroslave a zdravím Vás :-).

1 0
možnosti

Prostě nádhera:-):-)R^

5 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a pochvalu.

0 0
možnosti

R^R^R^ To je výborný. Na tak malé ploše tolik obrazů! A ten vtipný výčet českých(!) firem a obchodů. Krásné ilustraceV. A to Podzimní listí na závěr. Ono to listí padající ze stromů ,větrem odváté či tlející na zemi, s volbami krásně souzní.;-)

4 0
možnosti

Děkuji Ti, Tomáši. Jako vždy jsi mě potěšil a povzbudil. Zdravím Tě srdečně :-).

1 0
možnosti
Foto

Jsem... Máte u fotky. A já bych doplnil, že člověkem, který má dobrý smysl pro humor.R^:-)

4 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu. Jestli je to pravda, tak mě to těší :-).

0 0
možnosti
Foto

Volební cirkus je všude stejný. Připomíná spíš mega reklamní kampaň a vyhrává ten, který má nejlepší marketéry. Snažím se od toho všeho oprostit a spoléhat na svůj vlastní rozum a případně i na intuici. Ta mne skoro nikdy nezklamala. Zdravím tě Miroslave a díky za tvou nádhernou ilustraci koně. R^V

1 0
možnosti

Děkuji Ti, Viléme. A máš pravdu, intuice je nad rozum, o tom nepochybuji. Také Tě srdečně zdravím :-).

0 0
možnosti
Foto

Výborný ilustrovaný fejetonek, pane Miroslave. Troch nostalgický, náladový a předvolební. Takže zítra jim to tam zase hodíme, a politická scéna se zklidní? Asi ne docela. Karma i za pěkné akvarely. R^;-)

3 0
možnosti

Moc děkuji, paní Mirko, potěšila jste mě. Zdravím Vás na Moravu :-).

1 0
možnosti
Foto

R^ Opět parádaR^ P.S.: Z dáli mně zní i V+W s jejich babičkou Mery, co vyrazila do volebního boje. Za kovboje;-)

3 0
možnosti

neřekl bych že nic, třeba v Praze vidím všudemožně v Holešovicích jak Ukrajinci a Češi staví obrovské baráky asi pro vládu a zahraniční firmy. zřejmě je to dobrý byznys a peněz je dost. Stát je ale zadlužen...Aha, ale na tohle je peněz dost. Jak jsem slyšel - i na pavilon goril v pražské ZOO se našlo 260 milion, ačkoliv stát už pomalu není schopen splatit svůj dluh a je rád, že má na úroky. česká politika...

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu a komentář. Já jsem zmínil jenom Prahu 6, kde 30 žiju. Vezmu-li v úvahu stav komunikací, vodovodu, kanalizace, dopravy..., tak si stojím za svým :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,99
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik