Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné. Díky R^R^R^

3 0
možnosti

Viléme, zdravím Tě a děkuji :-).

0 0
možnosti
Foto

To je tak skvělý, Miroslave. Dost mě inspirujeteR^:-)

1 0
možnosti

Je-li tomu tak, Jaroslave, je potěšení na mé straně. Děkuji Vám moc.

1 0
možnosti
Foto

Pan Miroslav ani netuší,

jak moc pohladil mě po duši.

Děkuji!

4 0
možnosti

Já děkuji Vám, paní Jarmilo. Jsem moc rád, že jste mě navštívila. Vaše slova jsou mi povzbuzením.

1 0
možnosti

P82e82t63r 46L58o68r91e91n36c

14. 9. 2022 20:12

Moc hezké.:-)

Vaše ilustrované příběhy jsou balzámem na duši.

1 0
možnosti

Děkuji Vám, pane Lorenci, velmi jste mě potěšil.

0 0
možnosti
Foto

R^ Velké znání za umění vyprávět písmem i obrazemR^

5 0
možnosti

Moc Vám děkuji, udělal jste mi radost :-).

0 0
možnosti

R^VR^R^Miroslave, to je překrasná vzpomínka na dětství a Tvůj svět pod Zvičinou, ilustrovaná jemnými akvarely. Nádherný blog. A ta záchrana z kamen a vypuštění toho motýlího krasavce je dojemná.

2 0
možnosti

Děkuji Ti srdečně, Tomáši. Tvého uznání si vždy moc vážím. Zdravím Tě a přeji hezké dny :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik