Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zakážeme šíření konspiračních narativů, ale nedáme nikomu jejich seznam !

;-D

1 0
možnosti

J21a82n 76P10a92v33l70í67k

17. 8. 2022 22:41

Poslední dobu se tady častěji objevují blogy, v nichž autoři bojují za něco, co není, konkrétně v tomto případě jakési hnutí za jediný správný názor. Názory se mohou nazývat různým způsobem, např. správný, nesprávný, rozumný nebo hloupý, etc. K těm hloupým řadím ty, které se domnívají, že je nutné psát o něčem, co neexistuje. ale aj tak sa može.

1 2
možnosti

Slova jako boj/ bojovat jsou mi naprosto cizí :-).

1 0
možnosti

Výborné - jako vždy, pane PavlíčkuR^;-)

A ta představa jednotného názoru, jak se jí dovolávají mnozí lidé, včetně zdejších známých "takydiskutérů", je přímo úděsná. Navíc si tito lidé zjevně pletou pojmy názor vs. fakt, resp. tyto pojmy ztotožňují. Musím se pokaždé usmívat, jak nejeden z nich (včetně zdejšího trapného "srandisty" a především ubohého rejpala) dokonce požadují "ozdrojování názorů";-D

Závěrečný citát je zcela přesný. Kéž by těch vědomých lidí bylo co nejvíce...

4 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu, pane Chmelíku. Váš komentář, se kterým naprosto souhlasím, mě velmi potěšil. Mně se ten citát také moc líbí :-).

1 0
možnosti
Foto

Možná nesleduji dostatečně současné dění, a proto mi mohlo něco uniknout. Dosud jsem si nevšiml, že by někdo volal po tom, aby všichni lidé měli na všechno stejný názor. Zatím pozoruji jen to, že mnozí tvrdí, že po tom ti či oni volají. A v tom hašteření o to, kdo z těch či oněch si takovou jednotu opravdu, ale opravdu přeje, často zaniká, oč tu aktuálně běží. Často o průzračné předstírání názoru opíraného o lži i již prokázané. A to není to, k čemu se pojí citace v závěru Vašeho blogu.

1 3
možnosti

Ale jděte. Vždyť tou nenávistí to tady v poslední době jen bublá :-). A co je to předstírání názoru? Buď někdo nějaký názor má nebo nemá.

5 0
možnosti
Foto

R^R^ je to věčné téma a přitom stále aktuální. Hudebně perfektně zpracované skupinou Pink floyd ve skladbě wall. Zde je odkaz https://youtu.be/fvPpAPIIZyo

Zdravím tě

1 0
možnosti

Děkuji Ti za návštěvu a komentář, Viléme. I za odkaz, podívám se na to. Pink Floyd šli trochu mimo mě. Já jsem z oblasti progresivního rocku poslouchal hlavně Yes a ELP. Rovněž Tě zdravím.

0 0
možnosti

R^R^R^Skvělý, Miroslave po všech stránkách. A pak, že to nejde: PP (plyn a politruci) umí sjednotit.! ;-) Výborné ilustrace, krásný fór i závěrečný citát.

P.S. Netušil jsem, že „stouni” mají tak hodnotné texty.....

2 0
možnosti

;-D PP...to jsem nikdy neslyšel, skvělé...

1 0
možnosti

Hmm, to není představa.

4 0
možnosti
Foto

Přijde vynálezce na patentový úřad a předvádí svůj univerzální holící strojek. "To je taková jako maska a uvnitř jsou frézky."

"Ale vždyť každý člověk má jiný obličej!"

"No, ze začátku ano."

:-)

3 0
možnosti
Foto

R^+R^ Daší ,,koment" netřeba:-)

7 0
možnosti

:-) Mám rád muže stejných tváří, proto, roto plyn!! R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS