Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miroslavem, jsem teď mimo domov a mám jen mobil. Skladby a ilustrace si vychutnat až za týden v patřičném formátu. S tím skatulkovanim máš velkou pravdu a je třeba si ji připomínat. To říkám sám sobě :-)

1 0
možnosti
MP

Zdravím Tě, Viléme a děkuji za návštěvu a komentář. Je to tak, já to škatulkování a generalizaci nemám rád a těší mě, že Ty také ne.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem odkojen Osvobozeným divadlem a Semaforem, tam si člověk vybere. R^

1 0
možnosti
MP

Ano, s tím samozřejmě souhlasím :-).

0 0
možnosti
DC

D68a48v50i66d 89C30e44c51h

5. 8. 2022 9:25

S.Giocosa je uplna nadhera.

A 14 Kubiku je jeden z najlepsich klipov, co som videl.

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a komentář, který mě moc potěšil.

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi jedna písnička od Slávka Janouška akorát nevím jestli je veselá nebo smutná: https://www.youtube.com/watch?v=Iz1yU5Cx3hY

1 0
možnosti
MP
Foto

co Nohavicovy Čunící? ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MP

Tak to jsem neznal :-). Já od něj znám vlastně jen "Těšínskou".

0 0
možnosti
IM

TA hra se světlem a záclonou, to je výborný nápad!R^ Jako bychom teď každý měl toho hudebního velikána doma v obýváku...:-)

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, Ivo a srdečně Vás zdravím :-)

1 0
možnosti
TG

R^R^R^Moc milý a radostný blog, Miroslave! Árie Každý jen

tu svou - zazpivaná na svatbě, to mě srdečne rozesmálo. Stejně jako Ivan Mládek. To jsem neznal. Moc se mi jeho cesta kolem Václavského náměstí....

R^Krásné ilustrace, oceňuji, jak hledáš a improvizuješ, jak jsi nápaditě propojil obraz s hrou světel. Záclona? Srdečně zdravím do Prahy.:-(

1 0
možnosti
MP

Díky moc, Tomáši. Máš pravdu, představa té árie na svatbě je fakt legrační. Ale Hanuš Thein to opravdu ve své knize "Žil jsem operou ND" - která se mi, bohužel, někde ztratila - zmiňoval :-). Obrázky jsem tentokrát maloval čajem a inkoustem a světelné efekty jsou, jak správně píšeš, slunce a záclona :-). Srdečně Tě zdravím do HK.

1 0
možnosti
Foto

R^+R^. Za obrázky i vkus. Jistě každej může mít až paletu svejch oblíbenejch, neb každej má tu svou, ač ne vždy za jedinnou, což někdy ke smutku být i může, jindy třeba i ku zdaru:-)

2 0
možnosti

Tu českou verzi In the summertime znám i jako Rok s Monikou v podání Stanislava Hranického (skupina Majestic) a ten text i hudební projev jsou tam o poznání lepší, než v té verzi Drobného. Jinak pro mne byly většinou nejveselejší písničky Waldy Matušky (Slavíci z Madridu, Tuhle rundu platím já, a jiné).:-)

3 0
možnosti
MP

Děkuji, máte pravdu na Léto s Monikou si vzpomínám. S Matuškou naprosto souhlasím. Jeho Slavíci jsou lepší než Aufrayův originál a určitě by tam patřily :-).

1 0
možnosti
MD

Teda, to je žánrový záběr :-). Dík za výběr. Pokud může něco přidat, tak mě rozveselí třeba Na stanici polární od Mňágy. A jakožto budoucí duchodce si pro trochu optimismu, že to ještě nebude konec, chodím na video od skotských Twilight Sad (ano, to je paradox): Dead City. Hezký den MD

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám za návštěvu a komentář. Twilight Sad si tedy musím poslechnout. Přeji Vám hezký den :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik