Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

VVR^ Tak tohle vzpomínání je tak milé a nádherně vzpomínkovéR^ Miluji Columba s těmi jeho všetečnými a vlezlími otázkami a pláštěm a autem, které jsou jako on. KarmaR^

1 0
možnosti

Pěkný článek, dobré téma a ještě lepší obrázky.:-)R^

1 0
možnosti
MP
IM

Když je detektiv hezoun v moderních hadrech, umí se prát, střílet, skákat do ohně, je to podívaná. Když je detektiv "postavička" v tak úžasném baloňáku, to ho zase velmi polidšťuje. Krásné ilustrace - jako vždy:-)R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a krásný komentář, Ivo. Zdravím Vás a přeji krásný víkend :-).

1 0
možnosti
Foto

Opět moc milé, i když mi tedy poručík toho bezdomovce v tom baloňáku fakt připomíná. Ne nejsem fanda, ale Váš ano, Miroslave:-)R^

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, Jaroslave. A máte pravdu, zejména při té návštěvě charity tak opravdu vypadal :-).

1 0
možnosti
MP

R^Díky moc, ten je perfektní :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Jako vždy, vč. obrázků:-). Sice v balońácích zazářili ji iné persony (Delon, Belmondo, i jiní). Ovšem Columbo bez balońáku by Columbem ani nebyl;-)

3 0
možnosti
MP

Děkuji moc. A máte pravdu, vzpomněl jsem si také na Humpreyho Bogarta (Casablanca). Ale nikdo ho neměl tak pomačkaný :-).

0 0
možnosti
TG

R^R^R^Miroslave díky za informace. Dám přečíst blog manželce, snad to pomůže v mém letitém boji o uhájeni existence části mého oblečení. Často je pro mě vítězstvim, když náš spor končí slovy: „No dobrá, ale jen na zahradu!”:-)

Srdečně Tě zdravím.

.

4 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu, Tomáši. Možná by Ti to u manželky opravdu mohlo pomoct :-). Já už mám těch věcí "jen na zahradu" opravdu hodně. Asi budu muset něco odnést do těch sběrných kontejnerů :-). Zdravím Tě a přeji krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, udělal jsi mi velkou radost. Columbo je moje srdeční záležitost. I já jsem mu tady věnoval jeden blogový článek /dokonce se dostal na zdejší titulní stranu/ Obsah byl takový ,že poručík Columbo vyslýchá expremiéra Paroubka ohledně nějakých nepřiznaných miliónů / Typická pěna dní, která už dávno vyšuměla, ale Columbo stále žije/:-):-)

4 0
možnosti
Foto

tady je odkaz na můj článek : ravek.blog.idnes.cz/c/677772/jiri-paroubek-vysvetluje-poruciku-columbovi-odkud-vzal-ty-tri-a-pul-milionu-v-sejfu.html

1 0
možnosti
LP

kabát neměl na člunu ( výletní lodi ) - hodně povedenej dílR^

Neměl ho ve svatebním díle ( myslím, že se tam ztratila nevěsta )- to byl hodně nepovednej dílRv

1 0
možnosti
Foto

Souhlas, tam už jsme dokonce měli téměř na dosah paní Columbovou (na konci), ale zase se té kameře nějak vyhnula...

2 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 17,47
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik