Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Pavlíčku, byla jsem nucena nedovolit diskuzi na mém posledním blogu "Musím pochválit Českou televizi". Napsala jsem tam delší odpověď na Váš příspěvek, ale byl tím pádem smazán. Je okopírována, poslal bych Vám ji ,ale nemám na Vás kontakt. Pokud mi ho sdělite, pošlu Vám ji. Díky a zdravím. MP :-)

0 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a pochvalu :-).

0 0
možnosti

Kdykoli si otevřu Váš blog, zmenší se písmo i celá stránka. Každopádně opět palec nahoru. R^

1 0
možnosti

Tak to mě mrzí a nevím, proč tomu tak je. Moc Vám děkuji za návštěvu a pochvalu.

0 0
možnosti
Foto

Osudová předurčenost malého šnečka...Do některých věcí asi není dobré zasahovatR^R^V

2 0
možnosti

To máš pravdu, Viléme. Děkuji Ti za přečtení a komentář a zdravím Tě srdečně.

0 0
možnosti
Foto

A z druhé strany se nemá cenu vzpírat. Moc hezké. Pěkný večer, pane Pavlíčku:-)

2 0
možnosti

Máte pravdu. Moc děkuji za návštěvu a komentář, pane Červenko a přeji Vám také krásný večer :-).

1 0
možnosti
Foto

Ach ten chudák šneček. Asi se vydal na špatnou stranu.... Hezké, pane Mirpslave.. :-)R^

1 0
možnosti

Je to tak, paní Mirko, vydal se na špatnou stranu :-). Moc Vám děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti

R^R^R^Jemné připomenutí, moc krásně zpracované, tak jak umíš jen Ty, Miroslave. Překrásné ilustrace:-)!. U té druhé navíc oceňuji velkou nápaditost při sloučení dvou pohledů. Cítím v nich i hlubší symboliku.

Přeji Ti hezké dny.

4 0
možnosti

Moc Ti děkuji za přízeň, Tomáši. To sloučení dvou pohledů se mi také líbí. Není to můj nápad - inspiroval jsem se u svého oblíbeného malíře a ilustrátora Francoise Avrila. Pokud ho neznáš, doporučuji, mohl by se Ti, myslím, líbit: https://www.francoisavril.com

1 0
možnosti

Plazíme se do neznáma všichni. Šťastnou cestu!:-)

4 0
možnosti

To máte pravdu. Děkuji Vám za návštěvu :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS