Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přijala jsem za své, co jsem se dávno kdesi dočetla, že smyslem vývoje ducha ve zvířecí říši je nabytí naprosté motorické dokonalosti, tedy rychlosti a síly. Logicky pak musí živočich zabíjet druhého, aby sám přežil. Tak jsem přestala plakát za chudáka malou antilopu a ošklivého lva... s takovým pokrokem jsem se začala smiřovat. Teprve tak je vnímatelné s radostí, že člověk je proti zvířatům obdařen něčím vyšším. Každý z nás denně zažíváme sebe/poznání čím. A tak jste mě, milý pane Pavlíčku, přivedl ke vzpomínce na cestu po Islandu, kde tehdejší starosta Reykjavíku řekl podobně, jako dnes Vy: "Nenávist je jed, který už člověk vypil, a přesto doufá, že umírat bude ten druhý."

Děkuji Vám srdečně 👍❤️👍

3 0
možnosti

To jste napsala moc hezky, milá paní Voříšková. Děkuji Vám moc.

0 0
možnosti
Foto

Přirozený koloběh přírody, lidé by ho měli přijmout, protože silnější než příroda nejsou. Ale klíč je skutečně v té ilustraci, že? Každý by měl přijmout svůj osud. Ta žába ho přijímá, ale až takhle to snad nejde, byť je to obrazné.

2 0
možnosti

Děkuji za návštěvu. Já to chápu takhle: v přírodě jsou všechny procesy přirozené (pokud nejsou narušeny člověkem). Nelze například nenávidět onoho diskutovaného žraloka, protože on se choval přirozeně, navíc ve svém prostředí. Cílem všeho je rovnováha. A jelikož je všechno existující projevem jediného vědomí, je nenávist (a podobné emoce) nesmyslná a nepřijatelná a poškozuje pouze toho, kdo nenávidí.

3 0
možnosti
Foto

Protože i já sama mohu být v příštím životě tou "zlou" užovkou. A nemít se ráda za to, co mi matička Země určila, to by nešlo. Krásný večer, pane Miroslave.

2 0
možnosti

Je to tak, paní Jarmilo. Rád vás tu vidím a přeji Vám krásný večer a víkend :-).

1 0
možnosti

Té myšlence rozumím. Z vyššího hlediska je vše v pořádku. Přesto, když jsem seděla u rybníka a had obtáčel žabku, která velmi křičela, měla jsem chuť nějak zasáhnout...R^

1 0
možnosti

To máte pravdu, to je přirozené. Děkuji Vám za nahlédnutí a přeji krásné dny :-).

1 0
možnosti
Foto

"Kdomá uši ať slyší, kdo má oči ať vidí"! Dobré připomenutí, pane Miroslave. Na světě není bezpečno.8-o A dobrý akvarel. Pěkný víkend Vám přeji.

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu a komentář, paní Mirko a přeji krásný víkend.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Nádherné ilustrace. Autor veršů by byl nadmíru spokojený. Příjemný víkend ti přeji.

2 0
možnosti

Děkuji Ti moc, Viléme. A rovněž Ti přeji krásný víkend :-).

0 0
možnosti

R^R^R^V Miroslave, překrásné!

A ilustrace? Vynikající!

Přeji Ti hezký víkend....

6 0
možnosti

Děkuji Ti moc, Tomáši. Ilustrace mi dala dost zabrat, takže jsem rád, že se Ti líbí. Přeji Ti krásný víkend :-).

1 0
možnosti

Ovšem že lze nenávidět. Lidské zrůdy. Ale ty dělají natolik hnusné věci, že je chyba se s nimi špinit - jen eliminovat a propustit z vědomí.

1 0
možnosti

Nenávist se vždy obrátí proti tomu, kdo ji vyslal. Jako bumerang. S druhou větou souhlasím.

7 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 16,01
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik