Diskuse

Trubač a smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I54v84a 20M50a80r81k66o32v45á

16. 6. 2022 21:02

Krásný a silný příběhR^ Když člověk uslyší hudební nástroj v přírodě, je to síla. Takový vjem snadno podnítí představivost a fantazii - kdo to hraje a proč? Připomněl jste mi, že před lety jsem slyšela od lesa na kopci hrát někoho na trubku, a pak jsem napsala cosi podobného:-). Opravdový dík za Vaše blogy!

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc. Vaše návštěva mě vždy velmi potěší, protože Vaše blogy obdivuji a těším se na další. Na ilustracích pracuji :-).

1 0
možnosti
PC

Úžasný, hluboký příběh. A Händlovo Largo z opery Xerxes, jedna z mých nejoblíbenějších melodií, jej celý ještě umocnil.

Děkuji, pane MiroslaveR^;-)V

2 0
možnosti
MP

Vaše návštěva mě moc potěšila, pane Pavle, děkuji Vám. Ano, Händelovo Largo je také moje oblíbená melodie. Oni to většinou zpívají kontratenoristé, ale já mám asi nejradši právě verzi pro trubku.

1 0
možnosti
Foto

Občas považuji za chybu, že tento blog je převážně politický, byť toho sám hojně využívám. Tohle by mělo jít na titulku. Konečně se zastavit, už to dělám docela dlouho, setrvačnost je veliká. Superlativy by skutečně byly laciné. Ticho přeci může být tak krásné. R^

3 0
možnosti
Foto

rubrika -zaujalo nás- je sice typicky pro "menšinové žánry", ale právě tam je lepší počteníčko a klid na přemýšlení.

3 0
možnosti
TG

R^R^R^Skvělé, Miroslave! Jiří i Vilém to vyjádřili i za mě. Není co dodat....

3 0
možnosti
MP

Děkuji Ti, Tomáši. Tvých slov si vždy velmi vážím a jsou pro mě povzbuzením. Zdravím Tě srdečně :-).

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^VVÚplně jsi mě, Miroslave, dostal. Vážně. Každé slovo navíc by jen rozmělňovalo celkový dojem. Díky.

4 0
možnosti
MP

Moc jsi mě potěšil, Viléme. Opravdu moc.

0 0
možnosti
Foto

R^ Úžasné. Hloubka i myšlenka příběhu i s obrázky. Ve všem. Jako v oné hudbě. Není v emotikonech k dizpozici symbol, kterým by byl vhodným. Ani vhodná slova. Možná toliko úcta a obdiv. Či niterné i všeobjímacíR^

4 0
možnosti
MP

Děkuji velmi, pane Jiroudku. Udělal jste mi krásný den, děkuji Vám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik