Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^+R^ Ostatně jako vždy. A nejen proto, že tato místo jsem důvěrně znal a v jejich bezprostředním okolí i žil. Ba i Jos. Masopusta nejednou potkával. Někdy i v ÚDA kam i on občas, jako já s mými kamarády, zašel i na pivo:-)

3 0
možnosti

Děkuji moc. Tak to mě těší, že jste tu také žil. Je to tu moc hezké :-).

1 0
možnosti

Vidět za všedním nevšední, to je dar. A umění předat takové vidění druhým lidem, to je také nevídané... Nádhera. Díky:-)R^

6 0
možnosti

Děkuji Vám moc za návštěvu a krásný komentář. Zdravím Vás :-).

1 0
možnosti

R^R^R^Ano, pánové Vilém a Jaroslav, to vyjádřili přesně: NÁDHERNÉ, ÚŽASNÉ.

Miroslave, dík za poklady „obyčejných” domů, překrásné lustrace i text! Moc se mi líbí výraz jazz je hudba noci .....

6 0
možnosti

Děkuji Ti Tomáši. Ano, já tak jazz chápu. Cestu k němu jsem hledal dost dlouho, ale o to radši některé skladby mám. Je to navíc, podle mě, hudby nejvíce "pitoreskní", nebo prostě vizuálně zajímavá: klavír, kontrabas, saxofon, muzikanti v kloboucích, čepicích, černí, bílí - nádhera :-)

2 0
možnosti
Foto

Prahu moc neznám, jen její střed a okolí. Kde je Bubeneč nevím, kouknu se do mapy. Je hezké, že jste vzpomněl na naše známé osobnosti a přiblížil nám je. Hezký den, pane Miroslave. :-)R^.

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a komentář, paní Mirko. Bubeneč je nejlepší místo v Praze. Radko Pytlík kdysi o jedné bubenečské ulici (totiž Slavíčkově) napsal, že kdyby byla v Paříži, jmenovala by se Montmartre a chodily by tam davy turistů :-).

1 0
možnosti
Foto

Úžasné, pane Pavlíčku. Závidím VámR^

3 0
možnosti
Foto

Netřeba závidět tomu, kdo umí. Stačí to, že umí, uznat;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik