Diskuse

Doctor Who?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^!R^Miroslave, Tvůj široký přehled je opravdu obdivuhodný, budu se sice opakovat, ale napíší to znovu::-) U mě jsi renesanční člověk. Krásná příhoda! A ty skvělé portréty a postavy!! Zkratka výborný blog .....R^

4 0
možnosti
Foto

Renesanční člověk, přesně, tenhle výraz jsem pro pana Pavlíčka hledal.R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Dobré téma v současné apokalypse. Pár kapek na duši proti černé retuši:-)

4 0
možnosti
MP

Děkuji, pane Jiroudku. Ano, snažím se tu hrůzu trochu odlehčit, protože žít se musí... za všech okolností.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu skvělý blog, i připomenutí Moravčíka, jako fotbalistu jsem ho měl moc rád. Dnes tu věc, která si říká fotbal, už skoro nesleduji, ale tato vzpomínka je báječná:-)R^

3 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu a komentář. Co se týče současného fotbalu, tak máte pravdu, že už je to o něčem jiném :-).

2 0
možnosti
PK

Moc zajímavě napsáno , po pravdě jsem ani netušil, že měl takové zahraniční angažmá...R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji za čtení a komentář. On byl pan Vengloš uznávaný expert a často ho využívala též UEFA na různé delegace. To, že byl první nebritský trenér v PL vlastně tak trochu u nás zapadlo. Ale britský tisk jeho loňský odchod velmi komentoval a vzpomínal na jeho obě angažmá.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Miroslave, ty jsi lepší než doktor Vševěd v nyní probíhající televizní soutěži LovecR^R^. Tvůj rozhled a přehled je opravdu velký...a perex také nemá chybu. Otvírák pro tuto dobu super:-) R^

5 0
možnosti
MP

Já Ti velmi děkuji Viléme za Tvá slova, která mě vždy potěší. No, ve fotbale já sleduju vlastně jenom Duklu, Slávii a Celtic (a tedy odpovídající soutěže). Za pochvalu perexu děkuji zvlášť :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,95
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik