Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že ten televizní přenos byl poprvé uskutečněn pomocí družice. Jako malý kluk jsem si představoval, jak ta družice visí nad pohřebním průvodem a kameruje.

Ještě mě tak napadá, jestli by JFK nenosil klobouk i kdyby měl pleš a ne ukázkově husté vlasy. Díky za připomínku doby, jejíž hlavní aktéři už dávno nežijí. Ani ti, na které atentát spáchán nebyl. R^

1 0
možnosti
MP

Díky moc, Viléme. To je samozřejmě dobrá otázka, zda by klobouk (ne)nosil, kdyby byl holohlavý :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Vy jste jeho pohled vystihl. Kdo umí, ten umí. Chválím. I ty písničky od skupiny The Byrds, jsou opravdu skvělé.

3 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Vaše návštěva mě potěšila. Pochvala ještě víc :-). The Byrds jsou moji nejoblíbenější skupinou už od devítiletky.

1 0
možnosti
TG

T90o21m27á23š 70G85a75y38e76r

22. 11. 2021 11:41

R^Pěkná vzpominka, s krásnou ilustrací,:-)Miroslave. Odložení klobouku je pro mě novinka. Na ten den nezapomenu. Byl jsem na gymplu a v ten pátek jsme měli tzv. praktickou výuku - my kluci jsme měli zednickou výuku v objektu n.p. Gumokov. Vedl ji pak Maszaroš.

Prezident a jeho manželka byl krásný pár a byla to doba, kdy jsme ještě k Americe vzhliželi. Překvapilo mě, že pohřeb vysílala i TV. Dívali jsme se na něj u příbuzných...Několk obrazů z něho si dodnes vybavují. Nepokojný kůň a postavy malých dětí....

3 0
možnosti
TG

T40o88m62á54š 28G69a44y87e83r

22. 11. 2021 14:13

... a příloha R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Ano, je to síla. Nejednou černá bílou až stírá. Osobně pak vzpomínám i na pohřeb J.F.K. I ten byl vysílám i v tehdejší ČST.

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a komentář. Máte pravdu, to bylo v TV také.

0 0
možnosti
PK

Celý klan K. byl sympatický a JFK nejen, že ty holky honil, ale i jednu prímovou měl za ženu;-DR^

1 0
možnosti
MP

Přesně tak, pane Korecký. Mně se líbil nejvíc asi Bobby :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik