Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Omlouvám se, přátelé, za opožděné reakce na Vaše příspěvky, ale neměl jsem přístup k Internetu.

2 0
možnosti
TG

T47o36m70á68š 30G69a61y97e71r

13. 11. 2021 12:05

Nemít přístup k internetu je dnes na úrovni nebýt očkován. ;-)

Miroslave, jsme moc rádi , tu jsi!:-)

Hezký víkend!

2 0
možnosti
IM

I76v15a 65M85a35r87k96o38v98á

12. 11. 2021 15:06

To je tak jednoduché a pravdivé, až se tají dech.:-)R^

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji za Vaše milá slova, která mě vždy potěší :-).

0 0
možnosti
Foto

Nádhera (jako vždy) ... a ten poslední obrázek? Popravdě, nemám slov ... zcela vážně. :-)R^R^

1 0
možnosti
MP

Z Vaší návštěvy, Karle, mám radost. U toho obrázku jsem si dal záležet :-). Zdravím a těším se na Vaše "Wokna".

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné, Miroslave. Nejlépe a nejrychleji se učíš, když jsi mladý. To si ani neuvědomuješ svou smrtelnost. Některé věci ale pochopíš až když padá listíVR^

2 0
možnosti
MP

Vyjádřil jsi to krásně, Viléme - některé věci pochopíš, až když padá listí. Je to tak. Zdravím srdečně :-).

0 0
možnosti
Foto

Ano, Miroslave, setkávání s lidmi - jsou to jen prchavé okamžiky - ale i slova, která se nám navždy vryjí do paměti... Jste poetická duše a umíte se hezky vyjádřit... Často navštěvuji staré hřbitovy a pročítám nápisy na pomnících zesnulých. Někdy jsou tam citáty z bible, jindy moudrých lidí. Na nových pomnících spíš jen je lakonická sdělení "vzpomínáme." Děkuji za Váš krásný bog. R^V

3 0
možnosti
MP

Tak to máme stejné, Mirko. Zvláště tyto podzimní dny jsou pro takové návštěvy vhodné. Děkuji za krásný komentář.

0 0
možnosti
Foto

Máte mé sympatie.R^

Já přestal kupovat denní tisk někdy v ́95 nebo ́96, kdy tam bylo podstatně víc reklamy než sdělného obsahu. Zprávy a debatní pořady v TV o pár let později, protože jsem si nechtěl víc ničit nervovou soustavu.

3 0
možnosti
MP

Je to přesně, jak píšete, pane Machačku. Děkuji Vám moc za návštěvu.

0 0
možnosti
TG

T50o65m38á73š 45G43a22y48e87r

12. 11. 2021 10:50

R^R^R^Miroslave, ach, to je překrásný čtení, tak obyčejné, tak lidské Va tak moudré. Ano, když se ztišíme, a přijde ten pravý čas, tak snad něco pochopíme. Ale určitě ne všechno. Život bez tajemství by neměl nejen tu krásu, ale i hodnotu a snad i smysl.

A ty ilustrace, ty nejsou výborné - jsou přímo skvělé!R^

:-)A ten soulad s hudbou...

Srdečně zdravím do Prahy a přeji Ti hezký víkend.:-)

7 0
možnosti
MP

Tomáši, ze srdce Ti děkuji. Takovou chválu si nezasloužím, ale potěšil jsi mě velmi :-). Jsem rád i za tu zmínku o hudbě - tuhle píseň mám moc rád, je za ní autorův životní příběh. Zdravím do Hradce a přeji Ti krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

R^ Ano. A nejednou. Táta mě doprovodil ke schodům do metra. Rozloučili jsme se. Ještě na schodech jsem se otočil. Stál nahoře, a usmíval se. Tak jak to uměl jenom on. A zamávali jsme si. A já se trošku bál. Měl jsem proč. Bylo to naposled.

6 0
možnosti
JV

V dnešní době a mezi všemi blogy příjemné čtení a milé obrázky. V

7 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu a milá slova :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 17,54
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik