Diskuse

Zuzana v lázni

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I54v64a 14M81a14r90k65o23v10á

17. 9. 2021 14:34

Opět krásné, neotřelé, inspirující a velmi osvěžující. Díky za to:-)

2 0
možnosti
MP

Já děkuji Vám. Vaše návštěva a pochvala mě vždy velmi potěší.

1 0
možnosti
TG

R^R^R^Skvělé zpracování krásného příběhu. A ty ilustrace, Miroslave!! :-)Ty jsou opravdu výtečné. Ty zakomponované odlesky z vodní hladiny a světelný třpyt a hra světel - to je velká paráda! A stín ruky na posledním aktu.... přemýšlím nad novou technikou, kterou jsi použil. Stručně: Skvělý! R^

3 0
možnosti
MP

Díky moc, Tomáši. Tvá přízeň je pro mě vždy povzbuzením. Ilustrace jsou opět akvarel, akorát jsem je místo skenu vyfotil, přičemž jsem využil odlesku, vrženého hutnicky tvarovaným sklem :-). Přeji Ti klidný víkend.

1 0
možnosti
Foto

:-)krásné téma, oblíbené mnoha dalšími od Tintoretta, přes Rubense... Každý ji znázorňuje jinak..zdrcenou, vyzývavější, licitující, co pro ni bude lepší, smířenou, v rozhodování......A Váš blog a Vaše akvarely jsou úžasné a... zase jinak:)R^V

3 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu a milá slova, kterých si opravdu moc vážím.

Děkuji rovněž za připomínku malířů, kteří byli tématem osloveni. Já mám asi nejradši (snad méně známý, ale krásný) obraz od Theodora Chasseriaua. Jsem přeci jen frankofil :-). Zdravím Vás!

1 0
možnosti
Foto

Teď chápu Miroslave tvou delší pauzu. Počkal sis až myšlenka dozraje a zabarví se lehce do podzimních barev. Nádherné ilustrace i příběh.R^R^R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji Ti moc, Viléme, za návštěvu a pochvalu. S tou pauzou máš asi pravdu :-).

0 0
možnosti
Foto

R^ Jako vždy. Paráda i myšlenkaR^

4 0
možnosti
MP

Moc děkuji, pan Jiroudku. Vaší pochvaly si vždy velmi vážím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 17,55
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik