Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to pro mě svátek, když napíšete další článek. Jedno z nejkrásnějších míst celé planety - také si to někdy říkám, ale tady u nás. A že se život skládá z úplných drobností, v tom je naše štěstí.

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc za krásný komentář. Máte pravdu, já jsem také žil vždycky na jednom z nejkrásnějších, no řeknu klidně na vůbec nejkrásnějším místě téhle krásné planety. A opravdu jsem šťastný, že mi bylo dáno žít v téhle šťastné zemi. S poslední větou souhlas :-).

1 0
možnosti
IM

I33v15a 64M86a44r91k11o92v67á

29. 4. 2021 20:33

Čirá krása a radost!:-) Ani nevíte, jak jste mě potěšil... Děkuji:-)

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, jsem velmi rád, že se Vám to líbí. Potěšení je na mé straně :-).

0 0
možnosti
Foto

Opravdu velká karma, Miroslave. Musel jsem si tvůj příspěvek přečíst dvakrát, abych si ho užil. R^R^R^

4 0
možnosti
MP

Díky moc, Viléme, pochvaly si velmi vážím.

0 0
možnosti
PK

Nádhera a i pejsan si to jistě užilR^

2 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji a máte pravdu, pesani (máme dvě kolie) si to užili. Oni mají pořád jen radost :-).

0 0
možnosti
MD

Prosil bych redakci, aby zavedla statut nejake stonasobne karmy, kterou by ctenar mohl pouzit treba jen parkrat za rok. Nechaval bych si je na Vase blogy. Moc dík a krásný den.

8 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za Vaše slova, která mi udělala upřímnou radost. Zdravím Vás a přeji rovněž krásné dny :-).

0 0
možnosti
TG

R^!R^Miroslave, to je opravdu moc překrásný. Opakuji se, ale rád: To je čistá poezie a radost z daru života. A Osho má pravdu.

Vstoupit na Tvůj blog , to jako jako otevřít dveře a vyjít ven ze špinavé, poplivané a zakouřené knajpy na čerstvý vzduch.

A ten krásný citát na konec. O pokoře.....

R^R^R^Úžasné akvarely. Svou průzračností k jaru vlastně patří.....

5 0
možnosti
MP

Tomáši, já Ti moc děkuji. Tvoje slova jsou pro mě velkým povzbuzením. Jsem velmi rád, že se blog právě Tobě líbí. Těším se na Tvé další krásné blogy, které velmi obdivuji :-). Laskavý humor je to, co, myslím, teď hodně chybí.

1 0
možnosti
Foto

...vpíjím se do Vašeho každého obrázku a neskonale se skláním. Znovu a moc ráda opakuji, že Vám strašně závidím. Máte ve všem opravdovost nejopravdovější a já nevím, zda to lze vysvětlit, ale Vy jste naprostým a nejlepším ztělesněním podstaty umění. Neuvěřitelnou blízkostí. Vaše obrázky doslova miluji, jestli vlastně i díky Vašim textům a všemu tomu koktejlu nemiluji i Vás:-) ;-);-D

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc za návštěvu a pochvalu, kterou si nezasloužím :-). Málem jste mě uvedla do rozpaků - ještěže jsem, tak říkajíc, "down-to-earth";-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik